Moja lista blogów

wtorek, 19 września 2023

Ciało zastrajkowało

 Moje ciało zastrajkowało,

" mam dość" mi powiedziało.

Będę sobie leżało,

nie pracowało, odpoczywało.

Z boku na wznak przewracało,

telewizję oglądało.

Nie będę sprzątało,

przy kuchni stało,

chwastów z ogródka wyrywało.

Co je podniosę, to by krzyczało:

"za dużo by się ode mnie chciało!"

No to niosę je do łóżka,

pod nogi mu dając podnóżka

a pod głowę

podusie puchowe...

Zdjęć mu robić, też zabroniło

i pod  kołderkę się skryło.


 

6 komentarzy:

  1. Wypoczywaj sobie, należy ci się, dość się urobisz. Ja też muszę dawać na luz, żeby wydolić. A dzisiaj pogoda barowa, szkoda że idę do fabryki, bo pyszną
    cytrynówkę w barku mam. Musimy kiedyś razem po kielonku🥂Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Rano wstałam, jeszcze tak nie lało,
    do przychodni poszłam,recepty zamówiłam,
    przyjdzie kod SMS na komórkę,
    nie muszę u lekarki się meldować.
    Cytrynówki to też bym się napiła,
    ale ostatnio wrzody mi dokuczają, brzusio boli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze i to cię męczy. Kiedyś miałam nerwicę żołądka, bardzo bolesne to było draństwo. Jakoś się z tego wyplątałam bez wrzodów- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczyłam z chorobą syna przez wiele lat,
      stąd wrzody.Poddałam się, walkę przegrałam,
      choroba wygrała.
      Już do siebie pomału doszłam, daję radę.

      Usuń
  4. Odpoczywaj .Relaksu zażywaj złotko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też Bogdanie się trzymaj, bo widzę, że tam nalot na Ciebie bezpardonowy, okrutny, pieski ujadają z każdej strony,
      ustawka jakaś czy zaszczuwanie na całość.

      Nie rozumiem jak to może bawić.
      Ja w tym udziału nie biorę, sił na to nie mam,
      a i czasu mi szkoda, nogi bolą w górze trzymam.
      Potem i tak, te tam wątki wylądują na oślej ławie.
      A może Wy lubicie takie swary i zabawy?

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...