Moja lista blogów

środa, 20 września 2023

Skleroza... i nogi bolą


Kto nie ma w głowie,

rzecze przysłowie,

 ten ma w nogach,

skleroza nie choroba,

a nachodzić się trzeba 

i nogi bolą, tyle powiem.

Pamyl  z polsartem pomyliłam

i znów będę do przychodni i apteki chodziła.

Trochę dziś kroków zrobiłam,

ale już na umyśle przytomna byłam.

Na promocjach oszukać się nie dałam.

*

A nogi bolą...

Tekst:Tadeusz Nowak
Utwór: Marek Grechuta
 
Bolą mnie nogi One we śnieZa sen mój chodzą na czereśnieŻe dalej chodzą za sny inneWiem od pościeli całej w glinie
Śpijcie przy mnie dam wam makuDam sekretne pismo w ptakuDam wam jabłek pół sąsiekaDam pół boga pół człowiekaDam wonności i dam ranoTę dzieweczkę przeczuwaną
Bolą mnie nogi Izba pustaW piecu Lewiatan tak się pluskaWzgórze za oknem się przybliżaA nie ma kto zdjąć ciała z krzyża
Idźcie nogi dam wam butyDam na drogę kij okutyDam wam skrzypce dam wam mioduDam wam dywan z CarogroduDam wam konia a pod wieczórStanę przeciw wam przy mieczu
Źródło: LyricFind


Ten utwór jakoś pomoże bolącym moim nogom,
będą w chmurach chodzić
i się chłodzić,
po łąkach z rosą brodzić
by jutro znów mnie nosić...🙏💫 
 



"Powinienem karmić się wdzięcznością. Dzisiaj mogę ćwiczyć docenianie siebie, swojego świata i swojej Siły Wyższej.

„Mógłbym położyć się wieczorem do łóżka i mówić alfabet, wyliczając rzeczy, za które jestem wdzięczny, począwszy od litery a... To wniesie wielką zmianę w moje życie”.

As We Understood... 

 codzienne-motywacje.pl

No i zadanko domowe mam na dziś

Ciekawe za co będę wdzięczna i czy dam radę to wyliczyć.

11 komentarzy:

  1. Poezja to jest wielka rzecz🔥 zwłaszcza otulona muzyką.
    Pomyśl, ile te nogi już mają kilometrów na liczniku- Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez te 71lat, już się sporo nachodziły:)
    W dzieciństwie miałam przemrożone,
    a od 20lat, mam niestabilny staw kolanowy.
    Nawet nie sądziłam, że o bolących nogach, można poezję napisać i jeszcze do tego śpiewać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie, i to tak lirycznie i przejmująco- Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nogi,to jednak ważna część ciała.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, bez dwóch zdań👣 Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ręce również ważne,nawet ważniejsze od nóg.
    Na szczęście,jeszcze sprawne mam.
    Ale w sumie najważniejsza głowa,
    bez niej nie można samemu funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż to jest piosenek nieznanych a fajnych,
    tak przy okazji je znajduję.
    Te o bolących nogach to hit!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również zajadam się twarogiem z cebulką czy pomidorem,
    czy jakiś jogurcik, jak mnie ssie.
    Biorę tabletki na nadkwasotę, ale i tak w nocy coś wrzucam na ruszt,
    ostatnio kawałek sernika czy ciasta czekoladowego czy jakiś owoc, gruszkę czy śliwki.
    Sny często mam i już.
    Fantazja się uruchamia, że książki by można pisać:)
    Czasem horrory:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobno gorsza jest niedokwasota, bo wtedy żołądek nie trawi i zupełny klops- Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo cenna uwaga, Basiu.
    Zapewne mój mąż niedokwasotę ma, że taki grymaśny co do jedzenia jest. Francuski piesek,ot co.Mało co je, a na śniadanie tylko obwarzanek, ja bym umarła, muszę jakieś białko w serku zjeść
    i coś konkretnego,bo inaczej to mnie ssie.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...