Moja lista blogów

wtorek, 12 września 2023

Grupy na Facebooku

 Mam x stron, propozycji na Facebooku,

zaproszenia  mi ślą wabiąc mnie "a  kuku"

Te z humorem bym wybrała,

do ich grup dołączała,

ale zamkniętych nie lubię, jako i tłuków.

 Nie publikuję się na Facebooku, jedynie link do bloga tam mam,
a tyle zaproszeń na pocztę wpływa  od różnych grup,
a ja się nie odzywam, bez tłumu, samotnie, jestem szczęśliwa.

"Humor jest sprawą zbyt poważną, by go traktować niepoważnie."

 

 

Dam sobie czas na pogodzenie się ze swoją sytuacją, zanim zacznę działać. Nieprzewidziane rozwiązania mogą stać się osiągalne, gdy zaakceptuję to, co jest.

„Z tego miejsca nie obawiamy się pójść za prawdą, dokądkolwiek może nas ona zaprowadzić”.

Thomas Jefferson

4 komentarze:

  1. Jesteś ,ale czy dobrze Ci z tym to widać B .




    OdpowiedzUsuń
  2. Nie bardzo rozumiem twój komentarz.
    Po prostu codziennie wpływa na moją pocztę kilka zaproszeń na facebooka by dołączyć do grup.
    Niepotrzebne mi to, nie lubię grup zamkniętych, czasu na to nie mam ani ochoty.
    Tu sobie dla siebie samej piszę, to mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaproszenia Fejsowe to można sobie wiesz gdzie .Mi to ciągle coś się pokazuje w zaproszeniach .Dodałem Cię i niech tak zostanie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Na twoim miejscu z zaproszeń bym skorzystała,
    wszak lubisz gadać, gadać, nawet całą dobę,
    trzyma Cię w szponach ta "forumoza"
    a po wczorajszych wyczynach na forach,
    nie sądzę by ktokolwiek jeszcze chciał z Tobą tam gadać.
    Już raz powiedziałam,
    żebyś mnie do swojego forum i twojej kumpeli, nie dodawał,
    gdyż nigdy już tam nie wejdę, próżne oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...