Moja lista blogów

piątek, 29 września 2023

Do Świętych Archaniołów

 Dziś trzech Archaniołów jest święto,

którzy są dla mnie sprawą niepojętą.

Zatem się zwracam do nich,

niech chorobę syna, który pogoni.

Za moje męki i tak nie zostanę świętą.

*

"Święty Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a Ty, Wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.”

 
 *

O co można prosić Archanioła Rafała?
On zawezwał Cię do uleczenia Tobiasza i pomocy dla Sary. Proszę, poślij mi boskie światło uzdrowienia i przywróć mi radość życia. Niech spłynie na mnie promień mocy, aby mnie oczyścić i uleczyć.Daj mi siłę, bym mogła sprostać chorobie syna i jakoś to sobie poukładać i nie zwariować.
*
 No tak, warto docenić co mam.
W mojej rodzinie był wójt alkoholik,
który gospodarkę przepił.
Był też ksiądz naukowiec, który walczył o trzeźwość rodzin.
Były też dzieci ułomne w dalszych rodzinach.
Tak, że mnie to nie dziwi,tyle, że mi trudno to wytrzymać.

 

Archanioł Rafał

" Nie mamy mocy, by zmienić inną osobę. Jeśli mam do czynienia z przemocą, to ja mam być kimś, kto dokonuje zmian. Zacznę od uczciwego podejścia do tego, co się dzieje.

„A więc mam nadzieję, pomoc i niezbywalne prawo do godności”. 

~~

Ogórkowa z ryżem,leniwe z bułką tartą a dla mnie z frużeliną śliwkową

*

Sorry, że na komentarze nie odpowiadam,

ale nie mogę z przyczyn technicznych,

blog ciągle wychwytuje jakiś błąd.

Coś mu się pokićkało.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zrozumienie i współczucie.
      To jest bardzo empatyczne.

      Usuń
  2. W to wielkie święto naszych Opiekunów, nie byłam niestety na mszy świętej, przez swoją gapowatość. Pięknie uczciłaś Świętych Archaniołów tu na blogu- Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa litania, której nie znałam... dziękuję- Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Potrzebuję duchowego wsparcia, pomocy jakiejś,
    dlatego ich przywołuję i do nich się zwracam.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...