Moja lista blogów

piątek, 22 września 2023

Fora

Po latach na fora zajrzałam gazety,

 i takie napisałam epitety czy bzdety,

 stety czy niestety,

wiersze nie dla estety,

gdyż ze mnie żadne poety.

*

Zajrzałam po latach na dawne forum,

w porządku  jest, zwie się humorum,

Tam odświeżyłam sobie nicka,

pisząc  jakiegoś niby limeryka.

W porzo, nie trzeba robić   tam larum.

*

Choć latek z 15  mi przybyło,

na wspominki mi się wzięło.

Odwiedziłam 50 plus towarzyskie,

a tam nowe nicki wszystkie,

i bardzo mnie to forum zasmuciło.

*

Chodzą, łażą sobie po forach,

tacy różni za zmorą, zmora.

Ciągle węszą, wątku nie założą,

kąśliwe uwagi bez przerwy mnożą.

Jeden drugiego wysyła do doktora👺😁

*

Zatem, ja  też miła nie byłam,

każdego po swojemu oceniłam. 

Do psychiatry mnie wysłali,

tabletki zażywać kazali.

Dlatego też, miejsca im ustąpiłam.

Nie będę się  z nimi biła.


"Forum to sieciowa grupa dyskusyjna, w ramach której użytkownicy mogą zadawać pytania, dzielić się swoimi doświadczeniami i omawiać interesujące ich tematy. Fora są doskonałym sposobem na nawiązywanie znajomości i tworzenie poczucia wspólnoty. Pomagają także tworzyć grupy osób zainteresowanych konkretną tematyką."

*


 Niekiedy to tylko kłótnie i spory,

ujadających piesków sfory.

Osądzanie, wyzywanie,

prowokowanie i ubliżanie.

Normalnie można dostać cholery. 

Jeszcze dodać ośmieszanie,

 ale zgodę wyrażam na nie.😄

*

Na koniec taka moja podsuma,

przychodzi z rozumu, taka zaduma.

Fora  nie są ze dwora,

zatem chowam je do wora,

by mnie nie dopadła dżuma i trauma.

~~

Dziś makaron z sosem pomidorowym,serem,cebulą czosnkiem, ziołami i ogórkiem konserwowym,

potem jeszcze frytki i śliwki.

Znów skwar się leje z nieba

i jak tu ciężko pracować.

10 komentarzy:

  1. Jednak po południu w ogródku popracowałam,
    łęty od powojników cięłam i róż łodygi przekwitniętych i trzmielin rozrośniętych oraz łodygi winogrona, które jednak zlikwiduję.
    gdyż źle się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znalazłam dla siebie odpowiedniego forum,
    no może poza forum humorum,
    kiedy lata temu wątek limeryków prowadziłam,
    aż doszedł do 2500,
    bo tyle można.
    Mam własne forum seniorum,
    ale martwe jest i muszę to zgłosić gdzieś,
    by je usunąć, gdyż samemu, nie da się.
    W sumie na reklamy pracujemy,
    gdy tam się wypowiadamy, jakiś komentarz wpisując.
    Wczorajszy dzień i poprzedni na 50plus,
    skutecznie mnie do forów zniechęciły,
    a tak poza tym, jestem w latach o 20lat posunięta,
    ale nie walnięta, by jakieś niezrównoważone, anonimowe młokosy,
    mną pomiatały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jednak słońce powoli spali ziemię, jak przepowiadają klimatolodzy. Niewesoła przyszłość- Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spali, póki człowiek Ziemi nie zdewastuje i nie spali.
    Dziś chłodek przyjemny, w nocy padało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Forum humorum .Bywałem tam kiedyś ,ale feelek mnie zniechęcił do tego .Tacy ludzie w podeszłym wieku ,hejtują i uprawiają stalking .Pozdrówka Bogdan .

      Usuń
  5. Rzeczywiście to jakaś persona zaburzona ten feelek.
    Dużo go na oślej i na forum o forum.
    Poza wątkiem o limerykach,
    niczego tam nie czytam.
    Na każdym forum w sumie, są zaczepki,mowa trawa,
    ni to powaga ni zabawa.
    Ot takie podwórkowe ustawki, huzia na Józia.
    Pod hejt może, ale pod stalking to tego bym nie podciągała,
    to poważniejsza jest sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jam już na to za stara.
    Mnie to już nie jara.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bogdan, masz tam swoich śledczych, to fakt.
    Po imieniu nie będę nazywała, nie zasługują na to,
    tylko splunąć wypada.
    Starałam się tam kiedyś rozkminić i tego z of i tego z nickiem, założonym pod wpływem... , to są normalne świnie, takie asdziggki, maszkaroniki, i inne banowane nicki,
    które węszą, ryją, innych oceniają, nie warci zainteresowania.
    Wiem jakie to uporczywe jest, kiedyś mnie jeden taki prześladował,
    gdzie bym się tylko nie pojawiła,
    archiwum-x, się nazywał.
    To jest jakaś choroba, mania prześladowcza się nazywa, czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie sam poszkodowany z poszkodowaną, niezły satyryczny stanowię duet, boki zrywać:
    https://forum.gazeta.pl/forum/w,20,176716707,176716707,OT_informacja.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełno jednak, wszędzie hejterów, którzy zawsze muszą kogoś poniżyć, tylko nie siebie, sami poza tym, nic nie wnosząc.
    Dlatego już forów unikam, bo jak się nieraz taki stalker czepi,
    to nie odpuści.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...