Moja lista blogów

czwartek, 21 września 2023

Dziwne sny

 Dziwne bardzo miewam sny,

szczególnie gdy żołądek pełny.

Dziś mnie z mieszkania wywalali,

na jakieś osiedla w oddali.

Dobrze, że na jawie, człowiek bezpieczny. 


 


 

Co oznacza sen o: eksmisja "Sen o eksmisji świadczy o tym, że albo znajdujesz się w sytuacji, która źle na Ciebie wpływa, albo jesteś w relacji, w której czujesz się niepotrzebny. Masz wrażenie, że walka jest bezcelowa, bo nie przynależysz do tej relacji. Uważasz, że Twoje uczucia są jednostronne."
 
No tak, moja walka z chorobą syna, była i jest  bezcelowa, gdyż zawsze przegrywam.
Wzmacniam się medytacjami,które mi podpowiadają, że:
 
Żyjąc z synem chorym na schizofrenię stałam się osobą pełną rozgoryczenia,lęku,zażenowania i wstydu. Nie mam kontroli nad nim żadnej.Jestem bezsilna wobec jego zachowań chorobowych i nałogów.Ufam jedynie Sile Wyższej,która pomaga mi to przetrwać. Zaufałam Bogu, takiemu jak go rozumiem i moje lęki i cierpienia zmniejszają  się.Mam świadomość,że Opatrzność czuwa nade mną,
kiedy słucham swojego wewnętrznego głosu.
 
Ta piosenka,przychodzi mi dziś do głowy:
Tekst:
Tej dziewczynie która czyta list wyblakłyTej kobiecie która milczy cały dzieńTej co stawia w noc bezsenną złe pasjanseI ozdabia nadziejami ciemną sień
Niech się niebo nie kojarzy tylko z deszczemNiech się rzeka nie kojarzy z rzeką łezSą na świecie dobre okna w dobrym mieścieI ta wiara że w człowieku człowiek jest
Nie jesteś sama nie jesteś samaUwierz w siebie uwierz w ludzi uwierz w nasNie jesteś sama nie jesteś samaSą gdzieś okna które płoną cały czas
Tej dziewczynie która topi w czarnej kawieTe tęsknoty których miała pełen składTej kobiecie która pali bardzo dużoI w szufladzie przechowuje biały kwiat
Niech się miłość nie kojarzy z pożegnaniemNiech pogoda opromieni każdą myślI niech przyśni się ktoś miły I czekanyKto nadaje mleczną drogą taki list
Nie jesteś sama nie jesteś sama (nie)Uwierz w siebie uwierz w ludzi uwierz w nasNie jesteś sama nie jesteś sama (nie)Są gdzieś okna które płona cały czas
Nie jesteś sama nie jesteś sama (nie)Uwierz w siebie uwierz w ludzi uwierz w nasNie jesteś sama nie jesteś sama (nie)Są gdzieś okna które płona cały czasSą gdzieś okna które płoną cały czasSą gdzieś okna które płoną cały czas
Źródło: LyricFind
Autorzy utworu: Agnieszka Osiecka / Seweryn Krajewski
Tekst utworu Nie jesteś sama (bonus track) © Universal Music Publishing Group
~~~
Schab dziś będzie gotowany z sosem chrzanowym,  ziemniakami i marchewką z groszkiem.
Wyrabiam papierosy a popołudiu coś w ogródku wypada zrobić.

9 komentarzy:

  1. Sny jak sny, nie wiem czy w nie wierzyć.
    Dziś po raz pierwszy, bezpłatny lek w aptece dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście nie pamiętam snów, bo śni każdy. Dawniej śniłam okropne sny, ciągle te same, a teraz nie. A ja się zawsze najadam, i wtedy dobrze śpię. Najczęściej twaróg z cebulą, lub wędliny. Nigdy warzyw. I jest ok -Basia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze za tych Pisiorów ,a mogło być lepiej .Ja nie mam żadnych snów ,być może nie pamiętam .Wcześniej się powinno jeść .Co widzę to dobrze gotujesz .Taka jak Ty to skarb .

    OdpowiedzUsuń
  4. To znaczy, że jesteś zdrowa.
    Ja często mam przerwę nocną, coś wówczas zjem, ponownie zasypiam i przydarzają mi się masakryczne sny.
    To podobno od jelit...bo one ponoć, są naszym drugiem mózgiem.
    Bywają też miłe sny, szkoda, że ich sobie nie zapisałam.
    Zaraz po przebudzeniu pamiętam, potem pamięć zanika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Staram się jeść potrawy wyciszające, właśnie ser lub dobre wędliny z chlebem, bułkę z mlekiem, to samo gdy się przebudzę w nocy, bo czasem wcześnie zasypiam. Ale np mój mąż nie może jeść twarogu i się położyć. Może zależnie od tego co zjesz, takie masz sny- Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, komentarz do tego, zamieściłam w poprzednim wpisie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejszy sen, to zakupy z mężem w markecie,
    dość obfite, pakowanie trudne było.
    Mąż jak zawsze palpitacji dostaje i ucieka,
    bo go dusi, bo go market przytłacza.
    Wszystko zatem na moje bary spada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko musisz sama ogarniać. Dobrze, że my baby to mocne jesteśmy jak te konie wyścigowe, to nawet jako "ciolatki" dalej człapiemy lewa prawa... Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiejszego snu nie zapisałam i nie pamiętam co mi się śniło.
    Jestem już po zakupach i po zakraplaniu oczu męża,
    4xpo kropli z 4 różnych opakowań, co 4 godziny...
    Na szczęście w nocy nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...