Moja lista blogów

poniedziałek, 13 listopada 2023

13, 14 listopada, sejm, senat

13 listopada, obrady sejmu oglądać wypada.

Czekam zatem jak się będą wypowiadać. 

 Ważna to jest data, na przyszłe lata.

Będzie dobry rząd, czy też nierząd? 

Każdy się przekona czy zrobił błąd.

Polsce niepotrzebna posłów fanfaronada.

 

Taką piękną patriotyczną piosenkę znalazłam,
 
w wykonaniu młodzieży:
 


A tu  niżej, przebój stary, znany od lat.
*

Z zainteresowaniem będę słuchać,

Zawierucha,  czy rozpierducha.

"Polskość to nienormalność",

 czy  tylko zachłanność ,

by  nas jeszcze do końca wydmuchać. 

*

O pierwszym sejmie, po odzyskaniu niepodległości, sobie poczytałam:

 https://historykon.pl/pierwsze-wybory-parlamentarne-po-odzyskaniu-niepodleglosci/

I także o historii gmachu po kopułą: 

*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 13 listopada

    Czytałam gdzieś, że sprawy pilne rzadko są rzeczywiście ważne, a sprawy, które są ważne, rzadko bywają pilne. Mogę do tego stopnia wpaść w pułapkę dokuczliwych, pospolitych spraw życia codziennego, że zapomnę znaleźć miejsce dla ważniejszych zamierzeń. Najbardziej przydatnym hasłem Al-Anon w ustalaniu kolejności moich priorytetów jest dla mnie hasło: „Najważniejsze najpierw”. Dzisiaj utrzymanie pogody ducha jest moim pierwszym priorytetem. Moja łączność z Siłą Wyższą jest źródłem pogody ducha, tak więc utrzymanie tej łączności jest „najważniejsze”. Jeśli wyobrażę sobie, że jestem w ciemnym pokoju i moja Siła Wyższa jest moim jedynym źródłem światła, to największą nadzieję bezkolizyjnego poruszania się pomiędzy meblami po pokoju stwarza wzięcie tego źródła światła ze sobą. W innej sytuacji mogę przedostać się przez pokój, ale przejście będzie na pewno powolne, pełne pomyłek i prawdopodobnie bolesne.

Przypomnienie na dziś

    Kiedy zastanawiam się, co robić z tym dniem, poświęcę trochę czasu na to, co jest naprawdę ważne. Dzisiaj zastosuję hasło „Najważniejsze najpierw”.

„Pozwólmy sobie spędzić jeden dzień tak rozważnie, jak czyni to Natura, bez zbaczania ze szlaku z powodu jakiegoś orzeszka czy brzęczenia komarów”.

Henry David Thoreau

118 komentarzy:

  1. Prezes JK szedł dzisiaj do gabinetu swojej partii jak każdy szeregowy poseł - jak nigdy dotąd przez ostatnie lata. Korytarzem dla wszystkich innych, bez „obstawy” straży marszałkowskiej i co ważne dla uważnych - bez swoich wiernych partyjnych przybocznych :) SZEDŁ SAM JAK PALEC - . Umiesz wyciągać wnioski? To wyciągaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak poza tym,
      może byś się przedstawiła, jako osoba,
      kim jesteś, skąd przychodzisz,
      jakieś imię podała,( tylko proszę nie ewa,
      gdyż już kilka ich tu było)
      Savoir vivre zastosował i jakąś kulturę,
      gdyż chamstwa i prostactwa tu nie toleruję.
      Tak sobie tu włazisz, jako anonim,
      zupełnie nieznana mi osoba.
      Anonimy to ja do kosza wrzucam,
      gdyż dla mnie, to są tchórze,

      Usuń
    2. Taki tu kubełek na śmieci mam,
      ikonka taka tu jest,
      a ona oznacza kosz,
      jeśli ktoś dla mnie jest śmieć.

      Usuń
    3. Niezła kultura na tym blogu, „autorka” od śmieci ludzi wyzywa. Ale czego się spodziewać…

      Usuń
    4. Niezła kultura na tym blogu, „autorka” od śmieci ludzi wyzywa. Ale czego się spodziewać… Dla mnie anonimy to śmieci nic niewarte .

      Usuń
    5. Akurat u ciebie taki stosunek do ludzi nic a nic nie dziwi.

      Usuń

  2. Ja wniosków jeszcze nie wyciągam, za wcześnie.
    Tylko obserwatorem jestem, tej naszej,
    polskiej, sercu mi bliskiej, rzeczywistości.
    Dziś zobaczymy lub nie, jak to wszystko się rozegra dziś
    wszak na to wszystko, cierpliwie czekamy.
    Tak emocjonalnie czekamy,
    a jeszcze taka możliwość jest,
    że dzisiejszy sejm,
    może być, niestety, odwołany,

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam Kamerdynera.
    Kiedy na wczasach byłam, roku jakiegoś,
    wycieczkę nam zrobili po kaszubskiej ziemi.
    Widziałam w lasach,
    liczne mogiły Kaszubów zamordowanych przez Niemców.
    To bardzo skomplikowane i zawiłe są sprawy,
    podobnie w Kamerdynerze.
    Tusk również z Kaszubów się wywodzi,
    a co on sobą reprezentuje,
    wreszcie się dowiemy,
    czy dziś czy jutro,
    po jakiej stronie on leży.
    To takie of topic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry film o historii Kaszubów .Prusy , Rosja i Polska komunistyczna ,wszystkie jej nacje .

      Usuń
  4. A wrzucaj sobie do kosza, co chcesz :) Twój idol przysypia podczas przemówienia pana A.Dudy. Dziadzio :) popatrz sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem kim jesteś, nic się w necie nie ukryje.
    Teraz transmisji z sejmu, słucham i oglądam on line.
    Gdzie indziej idź, wyrażać swa mściwość,
    bo intelektu, za grosz nie masz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty za to wykazujesz intelekt, że ho ho…

      Usuń
  6. A co ma mój intelekt do faktu, że pan JK zasypia na pierwszym posiedzeniu Sejmu X kadencji w czasie przemówienia pana Dudy?
    Fakt ten świadczy o kondycji pana prezesa. Jaki związek z moim intelektem ma to, że pan JK jako JEDYNY poseł spóźnił się na uroczyste rozpoczęcie sesji i odśpiewanie hymnu? Nie miał go kto pilnować i odholować na salę obrad? No właśnie, o tym był mój pierwszy post - najwierniejsza dotąd gwardia go opuściła. W polityce trzeba takie znaki umieć odczytywać. Kto z kim się fotografuje, kto z kim się spotyka, kto z kim przebywa i kto kogo UNIKA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocno porażkę przeżył,
      poza tym jest już zmęczony i stary i jedynie to go usprawiedliwia.

      Usuń
    2. Sprawdź różnicę wieku jego i Tuska, możesz się zdziwić.

      Usuń
  7. Patrz na nos pana Morawieckiego, coś mu się z tym nosem dzieje, Pinokio kłamie jak najęty i Opatrzność to wszystkim widzom pokazuje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, muszę anonimy zablokować .
    Nie będą tu prymitywy na mnie pluły.
    Tylko zalogowanych komentarze,
    będę przyjmować.
    Tak, że Basiu anonimowa i inni, sorry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ten sam osobnik co pisał na forum 50 w paru nickach przed blokadą .Teraz produkuje nowe i się włóczy za mną i za kimś jeszcze .

      Usuń
    2. Podobne mam zdanie
      i jakieś uczulenie mam na niektórych ludzi stamtąd.
      Szczekające kundelki przydrożne.

      Usuń
    3. To raczej ty tak o ludziach piszesz. Blog jest otwarty, każdy może komentować.

      Usuń
  9. Idź gdzie indziej PRYMITYWIE się wyżywać i pisać.
    U mnie, jako anonim, już nie zagościsz.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest poważny wątek i wpis.
    Dziś losy Polski się ważą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęść Boże u Grzegorza Brauna ma to samo znaczenie co Matka Boska
      W klapie marynarki Lecha Wałęsy .Konfederacja sama się skazała na nie byt w sejmie .

      Usuń
    2. Przecież Krzysztof Bosak z Konfederacji,
      wicemarszałkiem sejmu został,
      i to sporą ilością głosów,
      a jego żona wygrała z Korwinem i jako poseł,
      przysięgę wczoraj składała.

      Usuń
  11. Szymon Hołownia, marszałkiem sejmu wybrany.
    Wspaniałego jego przemówienia wysłuchałam.
    a teraz przerwa i hymn na koniec.
    Idę się przespać i odpocząć,
    potem dalej będę śledzić losy,
    mojej Ojczyzny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nomen omen 13 - co prawda nie piatek ,ale .Otwarcie nowego sezonu serialu "najweselsze londominium Swiata stalo sie faktem .Tym, ktorych razi mierność obsady polecam komizm projektów. Żałośnie i śmieszno , a przed nami jeszcze odsłona z ekspoze nowego -starego premiera , reszta jest milczeniem .

      Usuń
    2. Wczoraj Mateusz Morawiecki sam siebie w sejmie zachwalał jaki on dobry jest a opozycja go wyśmiała.Rechot głośny był.
      Wcześniej prezydent przyjął od niego rezygnacje a potem znów go mianował:):):) To jest komiczne, rzeczywiście.

      Usuń
  12. Kiedy zaczęli biegać wokół Ukrainy zeszłym roku jak kot z pęcherzem, zapominając o interesie własnego kraju, szybko pojawiła się myśl, że to pogrzebać może szanse tej partii w nadchodzących wyborach, bo kiedy nadmiernie dogadza się obcemu - to najczęściej odbywa się to kosztem własnym. A ponieważ prezes ma myślenie dość wybiórcze kiedy się na czymś zafiksuje to w analizie i wnioskach zawsze wypada mu kilka istotnych czynników z głowy, których pomijać nie można. Więc policzmy z grubsza te brakujące 700 000, które powoduje poddanie się do dymisji Morawieckiego i prawdopodobną utratę steru władzy:
    ofiary, czyli stracone głosy :
    - reżimu sanitarnego covid i przeczołgani represjami,
    - siódemka dla zwierząt,
    - długa zgoda na zalew zbożem ukraińskim i kłopoty rolników,
    - unijny podpis pod warunkowością i pakietem klimatycznym
    Pomyślmy chwilę - na moment przywracamy stan sprzed pierwszej rekonstrukcji:
    - Makaron z Scholzen nadal ujadają na bezkompromisowy polski rząd bo „zła” Szydło nie daje się złamać unijnym cwaniakom i broni polskiego interesu .Pożyjemy zobaczymy .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorąco jest.Teraz wywiadów słucham.Demokracja wkroczyła na szczęście.
    Wszystkiego co napisałeś, nie przeczytałam.
    Nie demonizujmy i nie przykładajmy jakiegoś specjalnego znaczenia do daty, że to trzynastego.
    Inwektyw nie toleruję, dlatego anonimowych, wyłączyłam.
    Słaba jestem, źle się czuję i nie siedzę non stop przy komputerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpoczywaj .PIS wygrał wybory ,ale żaden polityk nie z PIS nie został wybrany na wicemarszałka sejmu .Bosak dostał więcej głosów niż Czarzasty ,takie buty .Czarzasty wiadomo z jakiego obozu się wywodzi z bitych komuchów PRLu .Nie mamy wpływu ,zobaczymy co dalej .Witek ,widziałem ją parę razy osobiście .Ciepła miła kobieta .Grodzki z zarzutami był marszałkiem senatu .Fajnie że Ciebie znam i podziwiam .Dobrej nocy .

      Usuń
    2. Nie, matołku, pis przegrał wybory. I nie będzie dalej rządził.

      Usuń
    3. Bogdan, żaden z PiS na marszałka, gdyż ostro Witek ocenili, błędy jej wytknęli, mnie łuski z oczu opadły gdy tego słuchałam,
      im jeszcze nie, tak bardzo byli swą władzą absolutną, zaślepieni.

      Usuń
    4. O! Urszulce świat się prostuje, to miłe i obiecujące, że łuski z oczu spadną zupełnie, gdy się z pisowskich kłamstw otrząśnie.
      Nachalna, prymitywna, nienawistna narracja serwowana w pisiej telewizji tylko z nazwy „państwowej” się skończy i do ludzi nią otumanionych coś zacznie docierać, jak do Urszuli :) Nie po drodze mi z panem Braunem, ale z jego opinią na temat pani Witek zgadzam się w 100%

      Usuń
  14. Stare odchodzi nowe przychodzi, taka kolej rzeczy.
    Naród wybrał i mu cześć.
    Pora Kaczyńskiemu ze sceny zejść i innym, znienawidzonym.
    Mnie to cieszy, płakać po nich nie będę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe ,przecież to ci sami co bujają się w polityce od lat .Te same gębusie co się dorwały do władzy .I chcą wszystkich rozliczać .Nikt nie schodzi ze sceny tylko się zmieniają stołkami .Ci do koryta ci do opozycji .Mnie to wsio rybka .Ja kasę mam i mam gdzie żyć w razie czego .I mojej rodzinie nie braknie .Reszta niech się martwi o siebie .Nie mój cyrk nie moje małpy .

      Usuń
    2. I masz gdzie żyć, w razie czego. Ciekawe, jakie tam się to życie szykuje. Może jeszcze trochę będzie ok, ale dobrze to nie wygląda... B.

      Usuń
    3. Mam gdzie żyć, mam co jeść, wiele nie potrzebuję.
      Życie TAM, czyli po życiu tu, masz na myśli?
      Obiecanki cacanki a głupiemu radość.
      Obiecek obiecuje a głupi się raduje.

      "Ani oko nie widziało, ani ucho nie słyszało"..., co tam dla nas przygotowane jest.
      Jeśli o władzę chodzi:
      Zawsze na początku euforia jest a potem...obietnice niespełnione i rozczarowanie.
      8 lat, w tą, 8 lat w przeciwną stronę.
      Nie warto jeszcze czarnego scenariusza zakładać, po co?

      Usuń
    4. „Naród wybrał i mu cześć” napisałaś. Podoba mi się.

      Za PIS 7.640.854 PRZECIW ( na inne partie): 13.955.820
      Czy nie jest podłością pana prezesa i jego kamaryli odbierać niemal 14 milionom Polaków zdolności do bycia patriotami, obrzucanie ich inwektywami ?

      Przypatrzcie się przegranemu Z NIENAWIŚCI prezesowi.
      Jedno, co mu wychodziło to szczucie. KONIEC dziadzia!
      Nawet najbliżsi dotąd towarzysze go opuszczają czego symbolem było jego spóźnienie się na uroczystość otwarcia obrad. Stał sam jak kołek, jak zwykle niechlujny z jakimś podejrzanym ;) bałaganem w odzieży. „ Zbawca narodu” - żałość.

      Conajmniej 14 milionów wyborców powiedziało dziadzi DOŚĆ.

      Usuń
    5. "I masz gdzie żyć, w razie czego. Ciekawe, jakie tam się to życie szykuje. Może jeszcze trochę będzie ok, ale dobrze to nie wygląda... B .Życie pokazuje różne scenariusze .Politycy dadzą sobie radę Basiu .Posiedzenie rządu

      Robert Górski

      1 dzień temu

      https://www.youtube.com/watch?v=0PqpR9mdOco

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  15. Jeszcze jutro będzie się w sejmie działo,
    ale już nowego wątku w tym temacie nie założę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krzysztof Bosak wicemarszałkiem,
    sympatyczna twarz, jego żona posłem, do tego w ciąży.
    Hołownia ma gadane. Nowe, młode twarze, to cieszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma gadane ,ma talent .Mam zdjęcia ,ale tu nie wrzucę ,tylko na pierwsze pogaduchy ,jak był u mnie na osiedlu .Gdy kandydował na prezydenta .Moja mówi że to pajac .PIS wygrał wybory ,tylko w Polsce nie może rządzić rząd co ma mniejsze poparcie .Pożyjesz zobaczysz .

      Usuń
    2. PiS nie będzie rządził, gdyż nie ma większości w sejmie.
      A jaki nowy rząd będzie, czy dobry, oby, zobaczymy.

      Usuń
    3. Pis przegrał wybory, matołku, gdyby wygrał to by miał poparcie. Nie jesteś w stanie tego zrozumieć, prawda?

      Usuń
  17. Może uda mi się zalogować, a jak nie, to do świąt💞 Basia
    Chyba, że zmieniłaś zdanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pora się nauczyć logować .To nie jest takie trudne .Nawet można zabrać telefon do jakiegoś co prowadzi sklep komputerowy lub je naprawia i poprosić o pomoc .

      Usuń
  18. Basiu, udało Ci się i będzie się udawać,
    gdyż przywróciłam wersję, że każdy może komentować.
    Czasem mnie jakiś anonim zdenerwuje,
    i wówczas to ustawienie blokuję,
    gdyż boję się ich nalotu
    a na odpowiadanie i usuwanie, sił nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  19. To gitara Ulka 🫶🎸
    "Może to, ten szczególny kolor nieba"
    Ta pieśń mnie kroi na kawałki białe i czerwone...🤍❤️ B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mnie również ta piosenka rozczula.
      Ładne emotikonki potrafisz wklejać.

      Usuń
  20. Urszula jeśli tego postu wielonikowca co lata za ludźmi po forach to nie będę pisał u Ciebie .U mnie nikt Cię nie obrazi .Facet nie może się pogodzić z tym ,że nikt go nie toleruje .Rozmawiamy o rożnych rzeczach ,tylko bez obrażania .Za darmo tego bana nie dostał do końca roku .Z każdego forum wylatuje bo nie umie dyskutować .Ciebie też kiedyś obrażał pod nickiem maszkaroni i piewrysort .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty, Bogdan dostałeś bana za co :)? Inni za grzechy, ty za dobroć serca niepokalaną :))))

      Usuń
    2. Pajacyku co latasz za ludźmi To ja sam zgłosiłem siebie byś ty miał bana lol .Więcej z Tobą nie dyskutuję .Wszystkie fora rozwaliłeś tak trollujac i produkowałeś mnòstwo nickòw choć nie mialeś bana .Atakowałeś mnie w chamski sposób .Oszukiwałeś ludzi tu to samo robisz nikusiu .Bo nie potrafisz się zalogować Edwardzie .W jednym wątku potrawiłeś pisać pod trzema Marku Bono ,dynamic .Co cie tu przygnało .Smutne twoje życie friend_of_women .Masz bana i tych wszystkich nicków nie ma .Dziwne co? Nie wymieniłem innych ,których mialeś 20 ponad ,nie mając blokady .Bo były jeszcze damskie typu Zołza .W tym też pisałeś do mnie .Masz zryty beret i dużo wolnego czasu .Nigdy niczego się nie nauczysz .Zajmij się sobą .Bez odbioru nikusiu .

      Usuń
    3. Bana do końca roku to masz ty bogdanie. I sam miałeś setki nicków już.

      Usuń
    4. Zbyszku przecież ci napisałem sam się zbanowałem i przy okazji ciebie .Racja to nie pierwszy mój ban ,twój drugi .Jak miałem bana to wcześniej tak .Ty nie miałeś ,a nicki szły jak rękawiczki zużyte .Zmieniałeś ,oszukiwaleś pisałeś w trzech w jednym wątku .Dodawali cię do prywatnych i wylatywałeś z nich z hukiem .Teraz to już na pół roku dostaniesz jak nie zmienisz ustawień . A nie zmienisz się to widać niestety .Smuteczek .

      Usuń
    5. Nawet nie masz pojęcia z kim rozmawiasz, ale czemu by to miał dziwić? Podobno twój syn jest psychologiem, zapytaj go co to jest projekcja, może uda ci się zrozumieć.

      Usuń
    6. Nie wiem po co się tu bujasz jak Ci nie po drodze .Ani z wiarą ,ani z polityką .Mogę się tylko domyślać .Bo wcześniej z kim innym rozmawiałem co ma manię pisania po nocach .Jak pewna pani .To nie Ty ??? https://forum.gazeta.pl/forum/w,10226,175840981,175840981,Jak_zwracac_sie_do_tesciow_swojego_rodzenstwa_.html?p=176928260

      Usuń
    7. No na szczęście z żadną wiarą mi nie po drodze, rozum wystarcza.

      Usuń
    8. Tu nie chodzi o wiarę ,wiesz dobrze o tym .Moi przyjaciele są różnych wyznań .Od strony żony Świadkowie Jechowy i fajnie się z nimi rozmawia .Bardziej dokładnie nie rozmawiamy na tematy światopoglądowe .Tu chodzi by wzajemnie się szanować .Moje dzieci inaczej głosowały .Córka na PO ,syn na Koftę ,a jego żona na Lewicę .I nikogo interesowało kto na kogo .Nie rozmawiamy w domu o tym .A co oni sobie gadają u siebie to guzik mnie obchodzi .Było źle wszystkim ,ma być lepiej .Wiec może poczekajmy po nowym roku na rezultaty .Prawda czasu prawda ekranu .

      Usuń
    9. Pociesznie się miotasz, pociesznie.

      Usuń
  21. Bogdan czujesz się tu obrażony?

    Dokładnie mi wskaż czyim słowem.

    Na razie nie widzę potrzeby komentarzy usuwać.
    Wybory, obrady sejmu, większe emocje w nas wzniecają,
    to i komentarze nieraz niemiłe, ale szczere, z mojej strony też.
    Powoli, to się uspokoi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas pokaże wszystko .W Polsce wpadamy w jedną ze skrajności w drugą .W euforię i nienawiść .Wszystkie frazesy o wolności i demokracji można sobie między bajki włożyć .Ten Bosak stanowisko wicemarszałka-272 głosy zdobył dzięki głosom PiS.189 członków tego ugrupowania głosowało za jego kandydaturą .Podziękował za to w swoim stylu poseł Konfederacji Braun .Pożyjemy zobaczymy .Miłego dnia .

      Usuń
    2. "Bogdan czujesz się tu obrażony .Nikt nie jest w stanie mnie obrazić .Człowiek przez rok trollował pod zmiennymi nickami ,obrażał innych ,oszukiwał ,kłamał to jak można z nim dyskutować .Jak kogoś nie lubię ,mam inne wyznanie wiary i polityczne to szukam takich podobnych forów .Ten sam styl prezentują te dwie harpie co pojawiły się na forum 50 .Pierwsza u mojej przyjaciółki w jej wątku Emama wpisała się 12 razy ,a jej nie lubi.Ta druga dalej lata za kimś po forach i ją cytuje .Nawet założyła watek do moderacji na 50 .Co ich wszystkich łączy - mania prześladowcza .Na forach prywatnych to inny imicz prezentują i łagodni jak baranki w zagrodzie .Większości mają dużo czasu na to .Skończyłem co mnie boli i bolało .

      Usuń
    3. Pieknie piszesz o sobie, pięknie. Tylko ten rok ci się pomylił, trollujesz i zmieniasz nicki latami, nie rok.

      Usuń
    4. "Pieknie piszesz o sobie, pięknie. Tylko ten rok ci się pomylił, trollujesz i zmieniasz nicki latami, nie rok. Nigdy nie trollowałem i nie zmieniałem nicka jak nie miałem bana .Przecież ty pisałaś i koleżanka ,że powinienem być zbanowany na wieki .A tu najmniejszy wyrok .Chyba dlatego że się przyznałem 🤣🤣🤣🤣Kto się ile razy żegnał i wracał .Lubicie się bujać w trójkę w moim otoczeniu i moich przyjaciółek 🤣

      Usuń
    5. Miałeś setki nicków. W zeszłym roku codziennie nowym bo każdego ci ematki zgłosiły do zablokowania. Przy tym banie też miałeś już kilka, codziennie blokowane. Ale kłamiesz! Nadal pojęcia nie masz z kim piszesz, urojenia się leczy!

      Usuń
    6. Przynajmniej bez B. spokój na forach :), zdejmą Bogusławowi bana to się znowu zacznie prowokowanie użytkowników i awantury o jakieś pierdolety. Do niego NIC nie trafia, niczego się nie uczy, mało rozumie, a jak nie rozumie to napada na ludzi. Wybiera sobie zagubione kobiety z kłopotami i je osacza, a mężczyzn poniża i wyzywa. Pewnie dlatego prezes JK mu imponuje, są w konstrukcji psychicznej bardzo podobni ;)

      Usuń
    7. "Miałeś setki nicków. W zeszłym roku codziennie nowym bo każdego ci ematki zgłosiły do zablokowania. Przy tym banie też miałeś już kilka, codziennie blokowane. Ale kłamiesz! Nadal pojęcia nie masz z kim piszesz, urojenia się leczy! Paranoja .Akurat na Ematce mogłem pisać spokojne .Nigdy nie zmieniałem nicka jak nie mialem bana .To nie ja prześladuję ludzi tylko Nasturcja .Boleyn jak się pózniej okazalo to trollica .Ja nie latam za nikim po forach .Tylko odwrotnie .O czym ty bredzisz .Gdyby tak zebrać całą waszą trójkę do kupy i wasze wpisy na poszczególnych forach to niezłe szambo by wyszło .Samo to że tu też przylazlaś .Nie wszyscy czytają wszystko .Nikt mnie blokował .Zablokowalem się sam .Lol

      Usuń
    8. "Przynajmniej bez B. spokój na forach :), zdejmą Bogusławowi bana to się znowu zacznie prowokowanie użytkowników i awantury o jakieś pierdolety. Do niego NIC nie trafia, niczego się nie uczy, mało rozumie, a jak nie rozumie to napada na ludzi. Wybiera sobie zagubione kobiety z kłopotami i je osacza, a mężczyzn poniża i wyzywa. Pewnie dlatego prezes JK mu imponuje, są w konstrukcji psychicznej bardzo podobni .Ty to myślisz ze fora to wyznacznik tego .A innych rozmów nie ma .W jakim ty świecie urojeń żyjesz .Nic tu nie zmienisz i innych tez nie przekonasz .Pieprzysz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia .Czas leci nieustannie .Te zagubione są ciągle ze mną .Czy ty jesteś nienormalnan🤣🤣🤣🤣

      Usuń
    9. Fajnie by było by wszystkie anonimy przestały się za mną włóczyć i za pewną osobą też .Macie swoje fora ,swoje upodobania i preferencje .Tam się bujajcie .Nie po drodze mi ze wszystkimi .Nikt o sobie nie napisze prawdy ,nie da zdjęcia ,nawet swojego prawdziwego imienia .Nie macie nawet swojego życia bo to rodzinne nie istnieje .Bo nikt się nawet nim pochwali .Bo widać nie ma czym .Z prawdziwymi przyjaciółmi Boguslaw nie rozmawia na gównianej poczcie GW i nie klepie w klawiaturę .Dobranoc.

      Usuń
    10. Ale się rzucasz, pięknie, miło popatrzeć. Kompletnie nie rozumiesz słowa pisanego, nic a nic. Spytałeś już syna o tę projekcję? Bo jesteś książkowym przykładem.

      Usuń
    11. Fajnie się z Tobą rozmawia .Tylko nie wiem z kim .Dobrze by było byś też o sobie napisała .Mam odrobinę tolerancji do ludzi .Ty wiesz wszystko ,a ja nic .Taka rozmowa z głuchego z niemową .Zawsze się koło mnie kreciły różne osoby conamniej dziwne w tym kobiety .Mam ostatnio się do kogo przytulić i nie potrzebuję nikogo na ten czas .Dobrej nocy wszystkim życzę .Pa pa pa .

      Usuń
    12. Trochę ci się płcie mylą, ale to noc mowego.

      Usuń
    13. Trochę ci się płcie mylą, ale to noc mowego. Jak się rozmawia z byle kim co nie ma odwagi się przedstawić i kąsa nogawki jak kundelek .To taka jest rozmowa .Taki mały cwaniaczek spod kompa .Coś tam usłyszy ,doda i opluje .Takie małe nic .

      Usuń
    14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  22. Mów za siebie. Może ty wpadasz z euforii po nienawiść… Ludzie prawdziwie mądrzy są ZRÓWNOWAŻENI.

    Jeśli zniknie z polityki największy nienawistnik pan prezes JK, którego celem jest władza a środkiem do jej zdobywania i utrzymywania sianie nienawiści i skłócanie ludzi, straszenie co raz to jakimiś wrogami, kłamstwa i brudne manipulacje, to atmosfera się oczyści.

    Wystąpienie marszałka Hołowni było fantastyczne!
    Tak myśli i mówi człowiek dobry i mądry.
    Inaczej brzmiało, niż zaplute nienawiścią do ludzi i świata szczucie dziewiętnastowiecznego, archaicznego niepojmującego współczesnego świata i nieznającego zdrowych relacji międzyludzkich pana prezesa.

    OdpowiedzUsuń
  23. A będzie tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=0PqpR9mdOco
    Tak właśnie będzie :),
    ale to raczej smutne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były emocje, był z tvn "szoł", sejm za KRS się wziął.
      Najbardziej poseł Michał Wawer z Konfederacji,
      za rozum i serce , podsumą sądów, mnie ujął.
      A jakie padały epitety, nie przytoczę niestety.
      Wybrano 4 dyletantów, teoretyków, sędziów?
      i sejm posiedzenie zamknął.
      "Sami swoi" znów rządzą.

      Usuń
    2. Tyle lat KRS był nielegalny i do tego samego KRSu wprowadzili nowych "graczy.
      Pod sklepem u mnie na osiedlu spotkam ludzi o większej inteligencji buhaha . Robią to co w Belgii tzw kordon sanitarny, koalicyjka, z kilku partyjek, dogaduje sie miedzy sobą i partia, ktora zdobyla najwiecej glosow , a wlasciwie , jej wyborcy, nie mają nic do powiedzenia .

      Usuń
    3. KRS nielegalny, ale ty bredzisz!

      Usuń
    4. Przez 8 lat rządzili „ sami twoi” :) no to nastąpiła bolesna dla PISu zmiana. Takie są prawidła zachodniej demokracji, do której Polacy pretendują, rządzi parlamentarna większość i nie ma zmiłuj. Gdyby „ gjienijalny strateg” był politykiem a nie paranoicznym awanturnikiem to zadbałby o ew. koalicjantów i nie obrażał wszystkich dookoła. Teraz ze swoim pyrrusowym zwycięstwem został ze swoją partią sam, nikt z nim nie chce mieć nic wspólnego. Teraz obserwujemy histeryczne konwulsje członków PISu. Jak mówiła pani Lichocka, posłanka PIS znana z pocierania powieki środkowym palcem w stronę ówczesnej opozycji : „ słychać wycie, znakomicie”. Co się dziwicie, że latami upokarzani, nieszanowani, poniżani ludzie odbijają piłeczkę. Słychać pisie wycie? ZNAKOMICIE! :)

      Usuń
    5. PIS musi zmienić władze centralne i się ucywilizować, może wtedy coś zwojuje. Na taką, jak obecnie butną, prymitywna dzicz nie ma miejsca wsród rodziny europejskich państw.

      Usuń
    6. Czyli Sejm odpolitycznił neo-KRS .To po co ta rozmowa ? Gasiuk-Pihowicz będzie ostoją KRSu .Tylko zapłakać .Każdy sobie gębę wyciera konstytucją .

      Usuń
    7. "PIS musi zmienić władze centralne i się ucywilizować, może wtedy coś zwojuje. Na taką, jak obecnie butną, prymitywna dzicz nie ma miejsca wsród rodziny europejskich państw .Ale po co ta gadka jak nikogo nie nawrócisz .Ani ty mnie ,ani ja ciebie .Daremny trud .Kiedyś się było jestem Ewa ,a ja Edward .Sama widzisz że to zachowanie przechodzi z sejmu na ulice .Nie masz szacunku do ludzi co głosowali na to ugrupowanie w tym ludzie starsi .Wiec jaki można mieć do ciebie .

      Usuń
    8. Naucz się wreszcie poprawnie cytować. Czy ty szkołę specjalną kończyłeś? To jest takie proste, dziesiątki razy cię uczono, a ty dalej nie rozumiesz co to cudzysłów. Boszszsz, beznadzieja…

      Nie piszę do ciebie, bo ty nic nie rozumiesz, szkoda mojego cennego czasu na ciebie, Bogdanie. Piszę do Uli, bo widzę, że jej się coś rozjaśnia :)

      A tobie, biedaku wiecznie wydaje się, że wszyscy odnoszą się do ciebie, chodzą za tobą, myślą o tobie. To nie jest prawda, to są twoje narcystyczne, wielkościowe UROJENIA.

      Nie rozumiesz także terminu „ mania prześladowcza” i używasz go niewłaściwie. Ale nie chce mi się tłumaczyć, wyguglaj i spróbuj zrozumieć :)

      Usuń
    9. "Nie rozumiesz także terminu „ mania prześladowcza” i używasz go niewłaściwie. Ale nie chce mi się tłumaczyć, wyguglaj i spróbuj zrozumieć :) Haha .Witaj klubie nienormalnych .Witam serdecznie .Pełnię rolę gospodarza .Sorry że tu przylazłem na tego bloga .Faktycznie głupio .Sam zachecałem na 50 ,ze fajny sorry ,sorry ,ale głupiec .Rozgość się ,zdejmij kapelusz ,ja usiądę w u twoich stop .Gdzie mi do ciebie z maturą jedynie .Niegodnym wybacz .Faktycznie mam urojenia i szumy w głowie.Przytulam się do poduchy i zaczynam marzyć .Pa .

      Odpowiedz

      Usuń
    10. Nie masz matury :) , niemożliwe, by ktoś z maturą nie rozumiał co to jest cytat i jak się go zaznacza :) Ty nie umiesz jednego zdania poprawnie po polsku sklecić. W Sieniu matura? Takie bajki możesz opowiadać sąsiadkom, jak i o synu psychologu - po samochodówce, bajarzu.

      Usuń
    11. Zawodówka po z trudem skończonej podstawówce to jest maks, być może taka przyzakładowa, były takie za jego czasów w prl. Nie ma opcji by ktoś z maturą nie umiał zdania po polsku sklecić.

      Usuń
  24. Tak, jak twoi rządzili to było lepiej. Pół Polski rozkradli, kraj do średniowiecza cofnęli, zniszczyli demokrację, zaufanie do państwa, do służb mundurowych, do sądów. Ale dawali, to było super…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbij linka co rozkradli i ile .Bo na tych forach to mielenie wody .Daj Ci Boże by było teraz lepiej .Wybory wygrał PIS ,a nie koalicja .Więc pisz do rzeczy ,a nie jakieś pierdolety .Na forum Kraj możesz popychać takie pierdy .

      Usuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  26. Wszędzie "Sami swoi" i w sejmie i tu ,
    Pawlaki i Kargule, napadły na Ulę,
    wzięły się za fraki, anonimy dla niepoznaki,
    Pozdrawiam Was "ciule",
    jak ś.p papież Benedykt VI mawiał.
    Nie wtrącam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siema Urszulka .Wybacz że się rozgadałem .Pogoda dzisiaj paskudna ,wiało i dmuchało i nas wygnał do do domu . Idzie dysc, idzie dysc, idzie sikawica
      Idzie dysc, idzie dysc, idzie sikawica
      Uleje, usiece, uleje, usiece, uleje, usiece
      Janickowe lica
      Uleje, usiece, uleje, usiece, uleje, usiece
      Janickowe lica .Na dobranoc - dobry wieczór miś pluszowy śpiewa Wam. Mówią o mnie Miś Uszatek, bo klapnięte uszko mam

      Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,mieczyslaw_czechowicz,mis_uszatek__czolowka_.html .Fajne grono ludzi nienormalnych .Ale dobrze jest .Spokojnej nocy .

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    4. Anonimowy14 listopada 2023 22:57
      Twój blog, nie chcesz anonimów, wyłącz taką opcję .Dokładnie powinna to zrobić by takie anonimy się tu nie włóczyły po forach .Rzeczowa dyskusja została wyczerpana w tym wątku .Fanclub zostaje rozwiązany .Trzeba mieć tupet i bezczelność znudzonych swoim życiem ludzi .

      Usuń
    5. Masz rację, wszędzie, gdzie jesteś rzeczowa dyskusja nie jest możliwa.

      Usuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  28. o, pani pisząca o ludziach "ciule", "szmaty" włączyła cenzurę, bo jej się obiektywna ocenia nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty anonimowy nieuku, tępaku, ty rzeczywiście jesteś ciulem!
      Przytoczyłam słowa papieża Benedykta XVI,
      który przemawiając, chciał się przypodobać Polakom i mówił:
      [Pozdrawiam was ciule], co oznaczało: Pozdrawiam Was czule!
      Niemcem był i polski słabo mu wychodził,
      nawet jak z kartki czytał.
      Zrozumiałeś coś z tego, czy dalej uważasz się mądralińskiego,
      i ciągle Bogdana poniżasz względem wykształcenia
      i mnie.
      Wypad!

      Usuń
    2. Nic nie pisałem o twoim wykształceniu, swojej kulturze sama dajesz świadectwo. twojego pupilka też nikt nie poniża, to, że on nie umie pisać po polsku prawidłowo jest faktem.

      Usuń
    3. Anonimowy15 listopada 2023 01:55
      Nic nie pisałem o twoim wykształceniu, swojej kulturze sama dajesz świadectwo. twojego pupilka też nikt nie poniża, to, że on nie umie pisać po polsku prawidłowo jest faktem .Nikt tu nikogo nie trzyma na siłę .Urszula jest na pierwszym forum u Dany i tam nikt obcy się nie dostanie .Nie musisz się wysilać .Po co tu przychodzisz .Nie jesteś w stanie mnie obrazić .Cały czas personalne odniesienia .Tak samo w sejmie .Tusk ma 66 lat ,Kaczyński 74 .Stracił brata i szwagierkę .Ten pierwszy łobuz ,zaczął od malowania kominów ,a skończył w Brukseli.Tańcował przy spódnicy Merkel i ona mu grała .Oddał śledztwo smoleńskie Ruskim i przybijał zółwiki z Putinem . Ludzie szybko zapominają .Żałosna istoto .

      Usuń
    4. Jedynie interpunkcja mu szwankuje a u Ciebie brak wychowania.

      W zabłoconych gumiorach tu wchodzisz, jak do obory,
      ani be, ani me, ani kukuryku i słoma z nich wyłazi.
      To, że blog jest otwarty, ogólnodostępny, nie znaczy,
      że jesteś tu jakimś ekonomem od pohukiwania,
      pouczania.

      Usuń
    5. Tak, tak, boguś wypisuj te niepowiązane ze sobą zdania dalej, wypisuj. Tyle samo to ma sensu, co „wierszyki” auotorki.

      Usuń
    6. Jak się nie znasz na wierszykach, limerykach, to się nie ośmieszaj.
      Wpierw poczytaj czym one są,
      w skrócie właśnie takim czymś:
      *Limeryk to gatunek kochany przez ludzi szukających sensu w bezsensie. *
      Brak ci, niestety intelektu.

      Usuń
    7. To, co ty piszesz to są rymy częstochowskie a nie limeryki, to koło limeryku nawet nie stało. Ani a formie, ani w treści.

      Usuń
    8. No co z tego.
      To moje wierszyki, niby limeryki, moja limerykura,
      jak nie zdążyłeś informacji doczytać u góry.
      Nie każdemu musi się podobać i smakować,
      jak zupa pomidorowa..
      A ty znawca literatury, czy tylko mściwiec ponury?
      Jak się w sklepie coś nie podoba,
      to się nie wchodzi i nie pluje,
      tylko szerokim łukiem omija,
      ale zawsze wślizgnie się żmija i będzie jadem opluwać.
      Pokaż swoje wytwory,
      bo do tej pory, to tylko wyziewy upierdliwe.

      Usuń
    9. Nie istnieje coś takiego jak limerykura. Warto znać język ojczysty, pani patriotko.

      Usuń
    10. To moja firma, moje logo i mam prawo do nazwy, którą sobie wymyśliłam.
      Tytuł zastrzeżony, jedynie dla mnie.
      Widzisz, twórcza jestem, a ty nawet imienia swego nie masz.
      Co za ubogość:D

      Usuń
  29. Zostaw by mogli sobie czytać bo umrą z tęsknoty .I wyłącz anonimy oprócz Basi .Miałaś dobre serce i po co Ci to i tak samo ja oberwałem .Niech idą do swoich nor .Sami na forach skarżą ,donoszą ,domagają się cenzury .A tu sobie bezkarnie hulają .Nie ma tak dobrze i nigdy nie było .Dobranoc .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takiej opcji, Bogdan, by anonimową Basię zostawić
      a inne anonimy pominąć.
      Niech piszą, rozumiem, że nie mają gdzie jadu spuścić,
      ale będę usuwać kretyńskie wpisy.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. Anonimowy15 listopada 2023 01:56
      Musiałabyś usuwać swoje .Masz tupet przyjść na prywatnego bloga i jeszcze się panoszyć .Bezczelność nie ma granic .

      Usuń
  30. Masz rację, boguś, twoja bezczelnośc nie zna granic.

    OdpowiedzUsuń
  31. Był kiedyś koń, który mówi a tu proszę, POSOKOWIEC, anonim,
    pies gończy, tropiący, mówi, Bogdana wykształcenie ocenia
    pisownię, poglądy i wszystko.
    II tak zza krzaków, czy zza węgła, mocny tylko w węchu i w pysku.


    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...