Moja lista blogów

piątek, 3 listopada 2023

Jak to z komputerem było


19 X nagle  padł ten stary już grat,

laptop, który pracował non stop ponad 8 lat.

 Jak niebo i ziemia,

jak norma i schizofrenia,

z  komputerem składanym, nowy mam świat.

*

A tu już całkiem nowy, monitor szerokoekranowy,

tylko 4 stówki bez złotówki, kosztował.

28 X przez syna dostarczony, sobota.

Stara klawiatura ale mięciutka i działa.

Jednostka centralna po prawej stronie umieszczona,

przez syna darowana, nikomu nie zawadza.

Stary monitor, wyjęty z lamusa, (26X) choć tak stary, jeszcze działa,

ale dużo miejsca zajmuje i mały jest, źle się czyta.

Jednak syn go uruchomił, bym dostęp do netu miała.

Jednostka centralna czy jak tam, już na to czekała.

Przez niecałe dwa dni miejsce na biureczku zajmował.


Stary laptop już całkiem zgasł, 19 X wieczorem czy po południu,

wszystko czarne się zrobiło i już się nie włączyło...

 

 *

Najskrytsze tajemnice o chorobie, najlepiej zostawić lekarzowi i Panu Bogu.

tak w medytacjach przeczytałam.

No i jeszcze "sponsorowi", ale ja takiego nie mam.

Sama dla siebie zapewne nim jestem.

codzienne-motywacje.pl

~~~~~~~~

Pewnie pierogi lub naleśniki , żurek lub barszcz czerwony.

Jeszcze rybę  smażoną mam, śledzie i te zawijasy de volaille z kurczaka.

16 komentarzy:

  1. Chciałam wprowadzić komentarze tylko logowane przez Google czy bloggera,
    ale póki co, problem mam ze swoim używaniem Google ,
    z racji tego, że nowy sprzęt mam.
    Zatem jest tak, że wszyscy mogą komentować, ale zaznaczam, że nie na wszystkie anonimowe komentarze będę odpowiadać.
    Urszula

    OdpowiedzUsuń
  2. Skasowałam niechcący cały komentarz.
    U siebie możesz robić co zechcesz. Myślałam, że to bez różnicy czy piszę anonimowo, czy jako gdzieś zalogowana. Jeszcze nie próbowałam się logować i nie wiem czy dam radę, ale jeśli mi się uda, to czemu nie. To chyba parę kliknięć- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez Google Basiu się logujesz i wpisujesz nick

      Usuń
  3. Ty nie piszesz anonimowo,
    zawsze się podpisujesz Basia i wiem, że Ty, to Ty.
    Jakaś nieznana, anonimowa szczekaczka, niedawno się odezwała
    i chce mnie pouczać, instruować, całą złość na mnie wywalając.
    Przypisuje mi słowa, których nie napisałam.
    Takich się obawiam i nie będę z nimi dyskutować,
    tylko zbędę krótko, gdyż upierdliwych, anonimów nie cierpię.
    U.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze się znajdzie jakiś takiś .Spuszczasz wodę i nie ma.

      Usuń
  4. Rozumiem, niektórzy nie raczą się nawet podpisać, chociaż nie tylko kultura o to prosi, ale zwyczajne przyjazne podejście- Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogoda pięknie barowa, a ja idę dzisiaj na 14.00, to robię pyszną herbatę i zaproszonko, może z czosnkiem? Dla zdrowotności bo to antibiotik 😋 I mam pyszne śledzie- po gryficku. Nie zwlekaj- czekam- Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dziś również i śledzie, właśnie sałatkę ziemniaczaną z nimi wcinam ale po gryficku nie znam.
    Miłej pracy.
    Ja na sjestę się udaje a potem zobaczę.
    P.S.
    Domniemania mam kto to może być, ten anonim.
    Dwie osoby mam na uwadze.
    Wolno im takim być, a mnie wolno się po swojemu wypowiadać.
    U.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie widzę te anonimy. Z polityką i religią jest tak, że nikt nikogo nie przekona, albo incydentalnie. Niech każdy będzie przy swoim- tak jak piszesz, tylko po co tak częste zajady i obrażanie czyjegoś zdania- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że ona z tego Jagodna, za pizzę głosowała, tak była głodna. Ziemie zachodnie tak mają, że wiadomo kogo uznają, przesiedleni ze wschodu,
      przeszli na drugą stronę i pokolenie zniemczone.
      U.
      Wcale się nie dziwię, rodzinę tam kiedyś miałam,
      która nas, tych ze wschodu, z pogardą traktowała.
      U.

      Usuń
    2. Ludzie jeszcze zatesknią z starym .Trzeba czasu .

      Usuń
    3. Na razie to wymyślili marszałka rotacyjnego,
      by korytko było choć po części dla każdego:)
      U.
      Takie pozorowanie działania jakiegoś:D
      A ten jak mu tam, swetru, pruć wydatki zaczyna.

      Usuń
  8. Pogoda barowa, pospałam trochę i z bólem stawów się obudziłam.
    Opokan forte wzięłam i wyszywam.
    U.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hula wiatr hula .Piątek ,piąteczek .Dzisiaj wyjazd wieczorem do domu .Miałem 13 ,ale przyspieszyłem . Cieszę się że komputer chodzi ,chociaż z syna jednego masz pociechę .Na bóle nalewka z bursztynu ,a na dolegliwości jelitowe i obrzęki nóg to nalewka z kasztanów ,pełno teraz .Przepis na necie .Po co Ci prochy .Miłego piątku .Idę trochę odpocząć .

      Usuń
    2. Nocą dobrze się jedzie, mniej aut, ale uważaj,
      o "wypadeczekw piąteczek" nie trudno.
      Ślisko jest.
      U.

      Usuń
  9. Z dwóch synów radość i zadowolenie mam,
    a jeden to czarna owca w rodzinie.
    Bursztyn drobny mam to zaleję,
    korali z bursztynu też sporo,
    to się obłożę,
    ale chemia, to natychmiast ból uśmierza.
    Czasem doraźnie trzeba użyć.
    Na żołądek i jelita, to wolę dziurawiec, rumianek, miętę.
    Dlaczego ludzie tak zdrabniają, Miodek się pyta,
    piąteczek, piątunio,
    mam pytanko,
    pieniążki, rodzinka, prawko, dowodzik proszę...

    Jeszcze trzeba dodać , sereczek, bułeczki, mleczko, kawusie, szyneczkę,
    pomidorki, kiełbaskę, ziemniaczki i będzie smaczniunio.

    "Moczyk proszę położyc na półeczce,
    a wyniczki będą o wpół do trzeciej'
    "Paczusie proszę odebrać w okieneczku numereczek siódemeczka..."
    No i te wyrazy od razu mi komputer podkreślił na czerwono wężykiem,
    znaczy się coś z pisownią nie tak
    ale skoro pomaga, to nie trzeba się wzdragać.:)
    U.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...