Moja lista blogów

wtorek, 28 listopada 2023

Dzień podłości i pocałunku

 

Dziś dzień podłości i pocałunku,

 to doprowadza mnie do frasunku.

 To jakiś absurd jest,

ktoś pomylił się fest.

Jak nic, trzeba się uciec do trunku.

*

 Do tego zestawu nie mam klucza,

gdyż jedno drugie wyklucza.

Ale gdyby wezwać Judasza,

to by za to nie przepraszał. 

Tak  przynajmniej, mnie biblia poucza.

*

W odpowiedzi na dzień życzliwości,

ustanowiono   dzień podłości.

jednak życzliwość cały rok ceń,

a podłość tylko jeden dzień.

Kalendarz" kalbi", dostarcza mi takich osobliwości.


 https://www.kalbi.pl/28-listopada

 

Tu piosenka:

Paweł Kukiz Jan Borysewicz - Całuj mnie, jeśli sie YT, nie otwiera.

A niżej pytanie o te dwa dni, razem:

Paweł Kukiz - Dziś do wyboru dwa święta - Dzień Pocałunku i Dzień... | Facebook


 

 Tu wyżej napis bym zmieniła:

odważysz się pocałowac osobe,

która cię upodliła?
 
W tym wpisie, z  racji Dnia Podłości,
 można pisać i dokopywać ile sie da.
Walcie prawdę, tłuczcie młotem,
obrażajcie, jeśli macie taką ochotę.
 Wszelkie anonimy, nieznane,
mile widziane.
Jednak przez szybę pocałować sie nie da😄
Czy w policzek, czy w nos,
czy też w inną część ciała.😁
 

W tej piosence, płeć bym zmieniła:


 

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 28 listopada

    Kiedy opracowywałam swoją drogę przez Stopień Czwarty, zrobiłam listę moich cech charakteru tak uczciwie i odważnie, jak tylko potrafiłam. Byłam pod wrażeniem ironii losu: Wiele rzeczy, o których kiedyś myślałam jak o zaletach – dbanie o wszystkich wokół mnie, troska o życie innych, poświęcanie swojego własnego szczęścia i pomyślności – zamieniło się w powody mojego nieszczęścia! A te cechy, które zawsze ignorowałam – talent, optymizm, samodyscyplina – zmieniły się w naprawdę pozytywne rzeczy. To było tak, jakby dzięki sile tego Stopnia znalazł się sposób, by moją wywróconą do góry nogami osobowość ustawić znów we właściwej pozycji. Ciągle usiłuję powstrzymać to wszystko, co może ponownie postawić mnie na głowie. Kiedy jednak patrzę na siebie jasno, mam poczucie zdrowia, czuję dumę i spokój. Mogę być szczęśliwa, będąc sobą teraz, kiedy wiem, kim jestem.

Przypomnienie na dziś

    Moje życie jest stanem ciągłej przemiany. Ta świadomość pozwala mi zachować spokój w czasie zmian. Dzisiaj pozwolę sobie słuchać własnych słów i przyglądać się swojemu działaniu. Tylko przez poznanie osoby, jaką jestem, mogę stworzyć siebie takim, jakim chciałbym się stać.

„Każdy człowiek musi spojrzeć w siebie, by nauczyć się sensu życia. To nie jest coś do odkrycia, ale do ukształtowania”.

Antoine de Saint-Exupéry

````````````````

Bitki w sosie grzybowym, kasza jeczmienna, surówka z marchwi, gruszki i śliwki w kompocie

13 komentarzy:

  1. Tak nad tymi dniami myslałam i wyszło mi na to,
    że to może o inny pocałunek chodzi.
    Możliwe, że to ten od tyłu?:))))
    No bo 6 czerwca też jest taki dzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co tak tu smutno? Pocałunki rozdają za darmo cmok ,cmok.Wywiało tu ludzi czy co? Dzień pocałunku i podłości. Miłość i nienawiść idą w parze. Kochasz do szaleństwa i czasami nienawidzić. Do tego dochodzi głupia zazdrość, aż w sercu łupie czasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogdan to nie forum, ani obgaduchy,
      tylko blog, raczej literacki, jakkolwiek to nazwać.
      Prentuję tu swoją "tfurczość", swoją skromną grafomanię,
      a Ty prosty robotnik, nie wiem czego tu szukasz?
      Może by tak choć trochę w temat sie zagłębić,
      wpierw przeczytac o co chodzi, zrozumieć odrobinę,
      a nie lecieć po prostacku?
      Zawsze tylko of topic?
      O miłości i nienawiści nic tu nie ma, tylko o czym innym.
      Pocałunki za darmo rozdają?
      Merkel Tuskowi,
      Judasz Chrystusowi?
      Breżniew Gomułce?
      Nie zależy mi na takich komentarzach, poza tematem.

      Usuń
  3. Jutro Andrzejki .Mam kogoś takiego. 4 grudnia Basi i tak ten grudzień się będzie toczył Urszulka, aż świąt. Jak ten czas leci, cały rok za nami. A my młodzi ciągle i radośni .Aż się wzruszyłem. Dobrej spokojnej nocy i za te piękne zdjęcia i piosenki dziękuję.Masz talent dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro, to nie dziś.
    Może o Andrzejkach jutro coś napiszę i barbórce też,
    choć nie znam ani jego ani jej.
    Tylko górniczą, ale juz mody wyszła.
    Dziekuje za uznanie, ja po prostu "mam talent"
    Dzień buraka jeszcze pominęłam, jakos mi umknął.
    Tematów nie braknie.:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz już pomysła o Andrzejkach i Barbarze .Zresztą mamy tutaj jedną Basię. Nie przyjadę na te dwie uroczystości. Ale myślę że niedługo trzeba będzie zawijać do Polski. Bo coraz zimniej, spadnie śnieg i pozamiatane.Na święta te imprezy się zrobi.

      Usuń
  5. Miałam juz nie włączać komputera,
    gdyż dyżuru tu nie mam
    a poza tym zmęczona dzisiejszym dniem, jestem.
    Wypad po zakupy, ziąb straszny,
    sterta naczyń w zlewie...
    Czasem trzeba odpocząć, pomedytować.
    Ja nie mam ADHD, ani młódka już nie jestem,
    jak Bogdan, nie to tempo chłopie.
    Wczesna starość mnie już kopie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To właśnie przyklad podłości jest, że taki człowiek na wszystkich forach zbanowany, tu przychodzi i się rozrywki i tłumów
    prawie że domaga , sam niczego sobą nie prezentując.
    Przed włascicielką bloga swe niby forum zamyka
    a potem znów zaprasza.
    Pocztę gazetowa jej zapycha. Załosne i podłe!
    Zupełny brak kręgosłupa moralnego, bo ten fizyczny do dźwigania na budowach to on ma.
    Dziwię sie jeszcze tej starszej pani,
    że cierpliwośc do tego typa ma i że jeszcze go nie zablokowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wszystko prawda.
      Jednak nikomu buzi nie blokuję,
      kto chce pisać, niech pisze.
      Kłamstw jednak nie lubię,
      szczególnie oszczerstw i pomówień
      i pogrywania ze mną w kotka i myszkę.
      Blog to coś innego niż forum,
      gdzie kocisko tu przyszedł
      i wydaje mu się , że on tu rządzi.

      No ale podobam mu się,:))) słodzi mi czasem:)))
      Już się do niego przyzwyczaiłam
      i nawet polubiłam.
      To w sumie dobry człowiek.
      A wy tam na agorze, czy gazeta.pl,
      samotni zostaniecie.
      Za dużo tych banów dajecie.
      Mnie się też odechciało tam cokolwiek pisać.:(

      Usuń
    2. Ona by wszystkim dawała bany .Kiedyś zostanie sama tak jak teraz. Nic nie może zrobić to się rzuca jak pchła w galotach. Piszemy już dosyć długo i to nie z tego powodu, że nie mam gdzie pisać tylko dlatego, że tu lubię.Czasami drzemy koty ,ale nie ma u nas długiej ciszy w kontaktach.Jedne i te same osoby próbują nas skłócić i nic to nie daje. Niektóre osoby powinny się uczyć od Ciebie jak prowadzi się forum i bloga.A całą resztę mam w głębokim poważaniu. Czas płynie jak rzeka .Dobrej nocy Urszulka.

      Usuń
  7. "Zupełny brak kręgosłupa moralnego, bo ten fizyczny do dźwigania na budowach to on ma.
    Dziwię sie jeszcze tej starszej pani,
    że cierpliwośc do tego typa ma i że jeszcze go nie zablokowała .Tak chodzisz po forach i się czepiasz i nic nie możesz zrobić .Co jakiś wpis to znika jak ty .Ile można chrzanić o tym anonimowo .Nikogo tu nie było jak ja pisałem .Teraz się pojawiają kundelki i gryzą nogawki .Nikt mnie nie zbanował wbij sobie to do pały i się odwal .Zajmij się swoim nieudanym życiem nie mną .Forum 50 zdechły, o jak i przykro.Sama już nie jesteś młoda .Masz bliżej do orszaku anielskiego.A ta żółć cię zabije.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pan b jak zwykle. Po pierwsze nie wie do kogo pisze, po drugie kłamie jak najęty, bo zbanowany jest i to nie pierwszy raz. A że co kilka dni ma nowego nicka o ten nowy też jest banowany? No cóż, tego taniego pana nikt na gazecie nie chce po prostu. Ale on nie umie tego zrozumieć, uzelżniony od neta psyhofan.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że ten dzień trwał jedną dobę i się skończył.
    A Dzień Życzliwości, niech nam trwa przez pozostałe wszystkie dni.

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...