Moja lista blogów

czwartek, 16 listopada 2023

Dzień tolerancji i filozofii

 Tak sobie leżę na sofie,

 myśląc o nowej strofie.

 Nagle Wena miła,

do mnie przybyła,

i rzekła, zastosuj filozofię.

*

- Za długo moja miła,

tolerancyjna byłaś!

Zatem tu z blogu,

 oddaję Was Bogu.

Tyle mnie ona nauczyła.

*

 "Niebo gwiaździste nade mną i prawo moralne we mnie"

*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 16 listopada

    Przez bardzo długi czas próbowałam „Zostawić i oddać Bogu”, ale nie wyglądało na to, żebym umiała to robić. Potrzebowałam konkretnego sposobu „zostawienia”. Słyszałam, jak na mityngu ktoś powiedział, że wyobraził sobie kochaną osobę na pięknej plaży, wygrzewającą się w promieniach Siły Wyższej. Al-Anon nauczył mnie brać to, co mi odpowiada, a resztę zostawiać. Nie umiałabym odnieść się do sceny na plaży, ale ogólnie ten pomysł stał się dla mnie wsparciem. Jeszcze raz doświadczenie, siła i nadzieja innego członka Al-Anon doprowadziły mnie do znalezienia mojej własnej, osobistej odpowiedzi. Teraz wyobrażam sobie otulanie kochanych osób takimi okryciami, jakie moim zdaniem lubią – puchową kołdrą, wojskowym kocem, patchworkową narzutą – i delikatnie podaję je mojej Sile Wyższej. Uważam, że jest ważne, żebym była konkretna. Moje lęki i zmartwienia są przecież konkretne. Jest dużo bardziej prawdopodobne, że z jasnym obrazem kochanych osób otoczonych opieką Siły Wyższej będę w stanie: „Zostawić i oddać Bogu”.

Przypomnienie na dziś

    Kiedy czuję niepokój o innych ludzi, potrzebuję pomocy mojej Siły Wyższej. Walka ze strachem jest czasami ponad moje siły, ale powierzenie kochanych osób Bogu może nas wszystkich uczynić wolnymi.

„Zostaw i oddaj Bogu« (...) uczy nas uwalniać się od problemów, które nas dręczą i doprowadzają do rozterki, ponieważ nie jesteśmy zdolni rozwiązać ich własnymi siłami”.

To jest Al-Anon 

 codzienne-motywacje.pl

---

Mięs wielu w beszamelu, surówka z marchwi, jabłka, chrzanu, 

nie może się obejść bez ziemniaków

64 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka z rana Ula🐢
    Tytuł piosenki A. Jurksztowicz "Stan pogody"
    Trzym się- Twoja fanka wydumana basia🦔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że się pojawiłaś,
      gdyż niektórzy sądzą, że Cię wymyśliłam.
      Jest jeszcze piosenka, że "Czas nas uczy pogody"
      Jednak *pogoda ducha*
      ma być niezależna od nikogo i niczego,
      tylko od nas samych.

      Usuń
  3. A co innego mam zrobić z tymi zbanowanymi,
    których tu tyle się naleciało.
    Do Boga albo w kosmos jak komu bardziej pasuje.

    Bogdan, Ty taki religijny, dobry, bogobojny
    taki cud , miód i orzeszki,
    ale wytłumacz mi dlaczego
    walą we mnie twoje grzeszki,
    jak piszesz tu jako anonimowy?
    Pewna odpowiedź przychodzi mi do głowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij żyć swoim życiem nie cudzym .Masz tylko jedno .Lepiej już było ,teraz będzie coraz gorzej .Co innego piszesz co innego robisz .Nie baw się w Rutkowskiego ,żyj swoim .Pozytywna energia da Ci siłę .Wyjdź na spacer ,choć na chwilę .Bardzo się uzależnilaś od neta .Przytul się do drzew ,pisałem Ci co dają .Zacznij innych oceniać pozytywnie ,a resztę milczeniem .Masz dar do niszczenia ludzi ,co mają dla Ciebie odrobinę wyrozumiałości .Pa .

      Usuń
  4. Wymyśliłaś... Ludkowie to mają fantazję. Zrobimy sobie kiedyś selfie i będzie zabawa- B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja pogoda ducha jest bardzo, niestety zależna. Fajnie by było, gdyby była niezależna- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to chodzi, trzeba nad tym, non stop pracować.

      Usuń
  6. Nie ludkowie, tylko Boguś hipokryta,
    który mnie za serce chwyta,
    a jako anonimowy banita,
    wali we mnie z kopyta...
    czy z liścia...
    To jest bardzo przykre.
    Smuteczek. Jakby on sam napisał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzydko się bawisz,Urszulo, oczerniając Bogusława. Nie szanujesz go i oczerniasz. Przykre, pozdrawiam

      Usuń
    2. Brzydko się bawisz Danuto biorąc w obronę napastnika i pouczając napadniętą właścicielkę bloga. B. wezwał cię na pomoc i lecisz bez wiedzy, bez refleksji, jak otumaniała. Wstyd!

      Usuń
    3. Co za wredna osoba ta Dana,
      niby Bogdanowi jakies forum dała,
      na ktore mnie zapraszał i kilka wpisów tam nawet pozostawilam,
      ale tak nagle ni z gruszki, ni z pietruszki,
      je zamkneła.
      Jeszcze na 50 mnie wzywa,
      jeszczej bardziej chora od Bogdana.
      A niby wykształcona,
      rusycystka i katechetka,
      pożal sie Boże.
      a na starość kariery,
      tylko świetlica jej pozostała.

      Usuń
  7. Przyjedziesz do mnie na hacjendę. Dom ci synki ogarną. Na żądanie raz mogą, i strzelamy selfinki, no i soplicówa się ukłoni, albo malaga dla ciebie, jak wolisz, i będzie łał, należy ci się mały urlop- Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. I czasem nie przejmuj się rewizytą 🥹B.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję. Basiu.Może kiedyś, kto to wie,
    nie zarzekam się.
    Przy okazji dziękuję tej anonimowej Pani,
    która mnie oświeciła i łuski z oczu spuściła.
    Dziękuję, dziękuję.
    Strasznie się z tym męczyłam,
    sama bym tego nie odkryła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ula, ale może to nie Bogdan jednak.
    Kurczę, taki niewierny Tomasz jestem, i jak nie mam twardego dowodu, to... Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem teraz, czy cyknęłam ten kom.
    Napisałam, że może to nie Bogdan ten anonimowy... Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu nie wiem o czym pisze .Prosiłem ją na prywatnym forum ,by rozmawiała normalnie i nie wymieniała mnie ciągle w swoich postach .Ale to silniejsze od niej .Podatna jest na innych .Ten wpis z zakonnikiem nie zatańczysz .Każdy z wierzących pójdzie do spowiedzi i nie będzie to oklepana formułka .Coś tam powiem ,przeżegnam się i znowu zacznę robić to samo .Każdy inny powiedział by dość kobieto .Pisz swoje te złote myśli ja mam swoje życie i cudze problemy mnie nie obchodzą .I wywalil bym ze swojego życia .Ale taki nie jestem i pisałem ,że do niej trzeba mieć dużo cierpliwości .

      Usuń
  12. On, on, tu dowody są :

    "Anonimowy15 listopada 2023 22:04

    Ale świrnięte forum .Właścicielka uznała że jej umarły blog został pępkiem świata .Wydumana Baśka co nie umie się zalogować. Do tego mnóstwo anonimowych nicków ,który każdy udaje innego .Jakas schizofreniczka co śledzi ludzi .Edek z fabryki kredek .A pani Ula dumna jak paw .A to zablokuje ,a to usunie .Nie ma jak władza uderzy do głowy .
    Usuń
    Anonimowy15 listopada 2023 22:09

    Oj spadnie ci oglądalność . I znowu zaczniesz ze sobą gadać .Przecież wypocin o twoim zębie kto będzie czytał .Nie ma jak władza i sukces uderzy do głowy."

    Ten człowiek ma dwa oblicza, jako Bogdan zalogowany,
    taki niby kulturalny, wychowany,
    a jak pisze jako anonim, to wychodzą z niego chamy.
    Boję się tego człowieka
    i niech gdzie pieprz rośnie ucieka.
    Charakterystyczna interpunkcja,
    po tym się poznaje tego cwaniaka.
    Taki baranek w owczej skórze,
    raz się przytuli,
    innym razem pogryzie.
    Na szczęście już to rozgryzłam dawno temu,
    ale nie było jak pokazać światu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz .Jesteś płytka w swojej wierze .Pozwalasz ludziom na obrażanie innych .Zawsze piszę jako zalogowany i napisałem Ci na prywatnym forum dlaczego ludzie powinni się logować .Byłaś czytałaś .Nie potrafisz odróżnić kłamstwa od prawdy .Wpadłaś w swoje uwielbienie .Przez tyle miesięcy zapomniałaś kto Cię wspierał .Zrobiłaś się ważniejszym od Boga .Poniżasz innych .Brakuje Ci cierpliwości i wyczucia .Bluźnisz .Jedynie tak może mówić moja umierająca przyjaciółka nie Ty .Robisz medytacje to zastanów się czy Ty nie jesteś przyczyną wszystkich kłopotów .Bo myślenie pozytywne wpływa na nasze życie .PS Co Ty z tą interpunkcją masz ewidentnie z tym problem . Albo rozmawiaj normalnie ,albo zostaniesz sama w swojej exstazie .Pozdrawiam .

      Usuń
    2. Pomijam juz szczegółową analizę tych manipulacji, ale na wspomnienie „ umierającej przyjaciółki” muszę się w jej imieniu odezwać. O jej poważnej chorobie informowałeś na prawo i lewo w haniebny sposób naruszając Jej prywatność. Nosiłeś po forach szczegóły jej leczenia oraz stan zdrowia Jej dziecka! To się nie mieści w głowie i sercu normalnej istoty! Poza tym to ŻADNA twoja przyjaciółka, a uzytkowniczka forum z którego wyleciałeś za awanturnictwo i m.inn. za klejenie się do kobiet oraz kradzieże cudzych tekstów! Wymiana kilku postów na otwartym forum nie czyni kogoś „ przyjacielem”. Lubisz powoływać się na NIEISTNIEJĄCE znajomości i „ układy”. Zostaw tę Osobę w spokoju hieno!

      Usuń
    3. Niesamowite! Ale nie dziwi, on pisze :przyjaciółka" o kobietach, które o tej rzekomej przyjaźnie nie mają pojęcia. Ile razy pisał, że Princessa to jego przyjaciółka z Londynu, choć ta twierdzi, że nigdy w zyciu, że to dla niej tylko nick na forum. W dodatku pisze o niej kłamstwa, że nie jest Polką tylko Amerykanką, że nie znała polskiego jak zaczęła pisać na forach. Tak ją obraża! A kobieta w Polsce urodzona i wychowana, jako dorosła wyjechała, normalnie po polsku pisze. Takie on bzdury o kobietach pisze.

      Usuń
  13. Takie to są kanty i warianty.
    Wedle Kanta, coś a priori wyczuwałam i mnie to męczyło,
    a teraz a posteriori, tak się skończyło.
    Tak, że Bogusiu, czy Bogdanie,
    długo puszczałeś mnie w trąbę,
    a dziś, ja spuszczam na Ciebie bombę.
    Rymem częstochowskim, ponoć boskim,
    by grafomańsko i kabaretowo było.
    A czy humorystycznie, to raczej nie.
    Tak smutno i czarno mi się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie teraz je przeczytałm dokładnie w tamtym poście.. Nie wiem co napisać... B.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko przyszło mi na myśl, że ktoś mógł się podszyć pod B.- stosując jego interpunkcję, bo przecież gdyby on chciał być anonimem, to by ją zmienił. Jego osoba wielu uwiera, i mogli mu zrobić złą robotę tutaj. Sama już nie wiem, przykre to wszystko- Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barbaro, to nie tylko interpunkcja, ale i szyk zdania i błędy stylistyczne, oraz „ całokształt” znany użytkownikom, którzy spotykają tego osobnika latami na forach i mają o nim jednoznaczną opinię. To nie tylko osoba zaburzona, ale też o podłym charakterze. Ileż to kobiet ostrzega przed nim na forach.

      Te osoby, które wiele wiedzą o jego wątpliwej moralnie działalności ten osobnik zwalcza szczególnie brutalnie. Także te, które próbował przekabacić na swoja stronę, ale się zorientowały z kim mają do czynienia, te które nie dają się zmanipulować, którymi nie może kierować, bo maja swoje zdanie. Te osoby także po zderzeniu z panem B. lekko nie mają.

      Wszystko, Ula, przed Tobą,
      pan B. dopiero taniec z Tobą zaczął :(
      Będą dalsze kłamstwa i manipulacje, prośby i groźby, podszywanie się pod innych, ploty i obgaduchy, śliskie pochlebstwa i obelgi na przemian. Trochę osób to piekiełko już ma za sobą :( Mam nadzieję, że znajdziesz siłę i sposób na podłość tego skrzywionego osobnika.

      Z mojej strony to wszystko. Ostrzeżenia niewiele dają, jak widać każdy musi przejść swoją drogę. Oby ta twoja nie była zbyt ciernista, już za dużo dźwigasz. Powodzenia Ula, więcej pisać nie będę, bo „ mądrej głowie dość dwie słowie”.
      Bywaj zdrowa.

      Usuń
    2. B nie umie zmienić interpunkcji od 20 lat, nadal by nie umiał. Natomiast oczywiste jest, że to on obrażał panią Ulę jako anonimowy, zawsze tak robi jak któraś kobieta go nie wielbi i ńie słucha. Takie zachowanie jest u niego powszechne, teraz będzie bzdury o pani Uli wypisywał wszędzie, pani Dana znowu usunie ją z forum i tak w kółko. Ten B tak działa właśnie. Dobrze, że pani Ula przejrzała na oczy.

      Usuń
  16. Z takim osobnikiem, nie zazna się *spokoju ducha*.
    Bloga chciał mi swoimi komentarzami, rozwalić.
    Mściwa istota i nie warta by z nim dyskutować.
    Dla takich TYPÓW, nie mam TOLERANCJI!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciał rozwalić i nie przestał chcieć. Masz oto dowód powyżej. Wezwał do ataku posiłki, panią D., którą sobie pochlebstwami wyhodował do takich celów. Ty, Ula miałaś być następna w „kolekcji” posłusznych niezorientowanych. Nie udało się i mam nadzieję unikniesz tego losu, ale łatwo mieć nie będziesz. Oni się nie odczepią :(

      Usuń
  17. Rób co chcesz .Szkoda dla Ciebie czasu i zdrowia .Ja Cię ze swojego forum nie wywalam .Wymyślasz jakieś bzdury .Pa .

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałeś zdemaskowany przez wiele osób.
    Obym ja była ostatnia.
    Ale zalogowanego czy nie, u mnie na blogu,
    miejsca dla Ciebie nie ma.
    Ale ja Cię znam, nie wytrzymasz i będziesz pisał,
    bo już nigdzie, miejsca dla takiego szkodnika nie ma.

    Najgorsze w chorobie psychicznej jest to,
    że ludzie chorzy, nie są jej świadomi
    tylko innych uważają za chorych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytam i snu mi to z oczu nie spędza, dochodzę do wniosku, że ten Bogdan to jakaś forumowa nędza. Tu się przymili, tam komuś łatę przypnie, działa to na niego jak narkotyk, nakręca się jak upierdliwości łyknie. Ja mu nie ufam, zbyt wiele osób "miło" się o nim wyraża. Ten facet jest gorszy niż zaraza. Najlepiej ignorować takiego cwaniaka, katolika udaje, wiarą się zasłania, a kawał buraka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś podatna na manipulacje i lubisz zadymy i hejt .To domena ludzi starszych .Co mają dużo czasu na różne pierdolety .To nie jest pierwsze Twoje zachowanie .Bo na forum 50 tak samo miałaś takie wahania formy i zachowania nie tylko do mnie .Usnąłem swój wpis bo miała być rozmowa o Bogu .Ale Boga tu nie ma .Bo nikt go nie szanuje .Nawet nie zaczęłaś tej rozmowy . Święta Boźego Narodzenia to myślenie tylko konsumpcyjne .Ile żarcia ,alkoholu i prezentów .Ja mam czas to trochę piszę ,ale nie będę się pojawiał ,gdy Ty mnie nie szanujesz i zrobiłaś sobie targowisko próżności . Bo musisz się nad kimś odkuć .Z anonimowymi ludźmi już nie dyskutuje i Tobie polecam .Do mnie, do Ciebie dziś Jezus mówi: «Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci (...) kamień .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wycieraj sobie gęby Bogiem. Ty bardzo daleko od Niego jesteś i aż dziw, że gromy w ciebie nie biją! Zły do szpiku kości manipulancie, co nie ma serca dla osoby takie ciężary noszące. Już tylko za twoje podłe, krzywdzące wpisy do Uli, które anonimowo umieściłeś należy ci się od człowieka plunięcie, a od Boga wieczne potępienie.

      Usuń
    2. Serdecznie dziekuję za mną się ujęcie.
      Naprawde od prawie 20 lat,
      bardzo ciężko z chorobą syna schizofrenicznego,
      bezczynnego, nałogi przy tym mającego
      i sie nie myjącego, problem poważny mam,
      by sie Bogusiem przejmować,
      ktory od 20 lat po forach hula.

      Usuń
  21. Opinia takich nikusi co sami nie są lepsi ode mnie nic nie znaczy .Dla mnie to zero .Te fora pełne nienawiści do drugiego człowieka .Sama byłaś wyrzucana z różnych forów jako niepokorna ,dobrze wiesz co to znaczy .Trzeba samemu dać przykład ,dyskutować z tymi co zasługują na to .Tyle razy Ci pisałem .Jeśli chcesz naprawiać świat ,nawet na swoim blogu to odnoś się jak odnosisz się do Basi . O jedynie do niej masz szacunek i boisz się ją stracić .Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyżby zapanowała cenzura, nie mogę dodać komentarza?

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero co wróciłam.
    Na prześwietleniu zęba byłam, kawałek drogi.
    Przy okazji zakupy w supermarkecie zrobiłam.
    Wszystkie komentarze przed chwila puściłam,
    nawet nie czytając ani jednego.
    Nie ma tu żadnej cenzury, a niby dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z mojej strony, jak te wszystkie komentarze,
    po raz enty czytam, dochodzę do wniosku,
    że nie muszę na nie odpowiadać.
    Każda, wpierw osaczona i później znienawidzona
    i opluta przez niego kobita, widzi jak jest.
    Akurat w sensie damsko męskich relacji,
    to ja dla niego, mogłabym być matką.
    Ale nawet mnie, starą babę, również starał się zauroczyć,
    poezją, wierszykami, choć na takich umizgach się znam.
    Od początku się na nim poznałam,
    i te podchody lekceważyłam i nawet wpisy jego usuwałam.
    On jednak uczepił się mnie,
    jak ten bluszcz, podpory jakiejś.
    To naprawdę jest jakaś choroba.
    Dla chorych psychicznie, jakieś zrozumienie mam,
    gdyż od lat borykam się z synem chorym na schizofrenię
    ale zupełnie inną
    i tylko dlatego nie będę Bogusia kopała.
    On mimo wszystko, dobre serce ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mocno starszy pan :), ma córkę dobre 40+ , nieco młodszego syna i nastoletnie wnuczki. Żaden młodzik z niego, on tylko innym wiek wypomina. Stary, łysawy fircyk w zalotach. Nie jesteś wiele starsza.

      Usuń
    2. Wiem jak wygląda,
      na poczte gazetową mi zdjęcie swej postury wysłał, Boguś.
      Serdecznie mu tu publicznie dziękuję.
      Ale nigdy w życiu, jego zdjęcia,
      bez jego zgody, tu nie opublikuję

      Usuń
  25. Jedynie co mnie dziwi,
    i to pozytywnie, że jednorazowe zdania- komentarze anonimów zniknęły,
    a wczoraj i przedwczoraj ich multum było.
    Tak się zastanawiam, kto je wysyłał,
    czy jeden człowiek,
    czy więcej ich było,
    czy to jakieś zaburzenie osobowości, zmultifikowane Bogdana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj mu już spokój, bo Bogdan Ci okazał wiele życzliwości. Jesteś Urszulo, niewdzięczna.

      Usuń
    2. Tu nie chodzi o wdzięczność, a o fakty? A prawda jest przykra, trzeba takich cwaniaków napiętnować i eliminować z życia forumowego. A przynajmniej ignorować, niech zjadają własne ogony.

      Usuń
    3. Danuto, te same teksty piszesz do wszystkich kobiet, które nie chcą mieć z panem B. nic do czynienia, jak im się oczy otworzą.

      To najprostsza manipulacja wywoływać w kimś poczucie winy
      że „ jest niewdzięczny”. Ula mu niczego nie zawdzięcza, przeciwnie to on zawdzięcza jej, że mógł swój nałóg pisania zaspokoić tutaj podczas bana na forach Gazety. Nie ładuj się w kolejne utarczki w jego imieniu. To już grałaś i wystarczająco się ośmieszałaś i zbierałaś za niego, daj spokój.

      Usuń
  26. Już się w tych komentarzach pogubiłam.
    Dla czytających polecam,
    czytanie ich wedle godziny się ukazania.
    Te co były przed południem
    i po popołudniu, o tak.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam, ale ja non stop, na komputerze nie siedzę.
    Jeden mamy w domu,
    korzysta z niego syn niepełnosprawny i mąż.
    Tak, że na bieżąco, wszystkich komentarzy nie śledzę,
    poza tym swoje obowiązki mam,
    odnośnie żywienia, by coś realnie, tanio i pożywnie, ugotować.
    Zatem, sorry, że nie na wszystkie komentarze,
    mam czas odpowiadać.
    A poza tym, jestem osobą niepełnosprawną ruchu
    i z racji o wiek,
    już 71 lat przekroczyłam.
    Możecie u sobie dyskutować.
    Sama nie wiem czym,
    sobie zasłużyłam,
    że taka dyskusja tu się ożywiła.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce mi się już,
    tego wszystkiego czytać
    od góry w dól,
    czy tez odwrotnie.
    Na "pogaduchy" weszłam,
    przez Ciebie polecone
    ale twoja psiapsiółka je dla mnie zamknęła.
    To wszystko, ten kontakt z wami,
    sorry,
    jest popie....
    Jeszcze na 50 mnie wzywa.
    Obydwoje chorzy jesteście!
    Wypad mi stąd Bogdanie razem ze swoja Danutą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Danuto i Bogdanie! Dajcie spokój tej kobiecie! Czy wy straciliście resztki przyzwoitości? Nie zauważacie jej codziennej udręki z własnymi słabościami i ciężką chorobą syna? Nie widzicie, jak sama walczy pazurami, by stać na własnych nogach i jeszcze wspierać bliskich?
    Ten blog jest jej kątem, odpoczynkiem, terapią i wytchnieniem w tej mordęce. A wy przychodzicie bruździć i pouczać ze swoimi g…nianymi problemami w porównaniu z jej codzienną mordęgą!

    Czy was dokumentnie PORĄBAŁO? Serc nie macie, wrażliwości?
    Gęby pełne Boga, pani katechetko i panie spod Jasnej Góry a tyle jadu, tyle egoistycznej prywaty. Ty, katechetko bez uczuć będziesz mówić o szacunku? Nauczać Ulę, co szacunek??? A gdzie hipokrytko twój szacunek do Uli i jej życia??? Oboje z Bogdanem jesteście po jednych pieniądzach, wstrętni, bez uczuć wyższych egoistyczne do bólu amoralne osobniki. Obrzydliwość!

    Wypad stąd.

    OdpowiedzUsuń
  30. Człowiek człowiekowi wilkiem.
    Dasz palec, to całą rękę zabiorą.
    Niby banały, ale to prawda.
    A tak mogłoby być dobrze, normalnie, już nikt luksusów nie oczekuje, bo to utopia, ale nie, takie kręcenie, aż się całkiem zapętli. Potem się dziwimy, że wojny są, skoro w małej polskiej nacji blogowej- wojenka. I to dorośli...
    To chyba prawda, że najwięcej podłego hejtu w polskim internecie.
    Nie musimy się tylko głaskać, ale bez przesadyzmu w drugą stronę.
    Och, Ula, się porobiło. Ale chyba pomyślisz o tym jutro, no jutro już stuknęło, to pora mojej kolacji zazwyczaj i czas mi się trochę miesza.
    Mam nadzieję, że śpisz spokojnie.
    To do jutra, znaczy do dzisiaj 💞 Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę na wyżyny filozofii się wspinał i udawał Greka, ale wyrażę swoją myśl słowami Stasia Soyki:
      "Na miły Bóg,
      Życie nie tylko po to jest, by brać
      Życie nie po to, by bezczynnie trwać
      I aby żyć siebie samego trzeba dać..."
      ...i nie chodzi tu o fałszywe przyjaźnie pełne hipokryzji, wkradanie się w czyjeś łaski by za chwilę się rozczarował. Tolerancja ma to do siebie, że nawet gdy z kimś się nie zgadzamy, pozwólmy sobie na odrobinę taktu i kultury, każdy ma prawo zaistnieć i wypowiedzieć swoje zdanie...nawet gdy to nas boli. Ma prawo do swojego JA...

      Usuń
    2. Zbanowani na gazecie przyszli tłuc się na bloga.

      Usuń
    3. Basiu ,Barbaro ,Barbarossa .Parę miesięcy temu było nas tu troje .A nawet dwoje wcześniej teraz wpadła szarańcza ,wszystkie odłamy psychologicznych zachowań i próbują nas skłócić .Tylko niektórzy nie wiedzą ,że są jeszcze kontakty prywatne .Urszulka sama musi to przetrawić .Wiesz gdzie mnie znależć Ula .Pozdrówka .PS Nie jestem łysy ,gruby i stary i brzydki lol.

      Usuń
    4. Nie masz racji z tymi zbanowanymi. Ja na ten przykład żadnego bana nie mam :) I pewnie jeszcze inni, co tu piszą także go nie mają. Królem banów jest Bogusław, on twierdzi nawet, że sam siebie ostatnio zbanował do końca roku, komedyje, panie i panowie :)
      Dobrego dnia dla Uli i wszystkich przyjaznych.

      Usuń
    5. Na pewno rację masz.
      A to, że ktoś się sam zbanował, to prześmieszne jest:)))

      Usuń
  31. Nie trawię "lol"... Basia

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również, o kant d..., to wszystko rozbić:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. No tak, było spokojnie a tu nagle, jak nie ............. !!!!!!!
    Dlatego moderację włączyłam, jakoś się zabezpieczyłam,
    gdyż gradu kosmitów czytać i usuwać, nie nadążyłam.:)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Boguś i jego banda prawie już na wszystkich forach prali swoje brudy. Zaczyna się zawsze od licytacji kto kogo śledzi, potem idą tematy: kto ile miał banów, kto ile miał nicków, kto czyje zdradził tajemnice. To jest kolejny sezon tej samej historii, tym razem odpalony na blogu, bo na gazecie nie mogą rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprecyzuj kto jest „ bandą” pana B. Bo kto to jest B. to co uważniejsi i dłużej bywający na forach G. dobrze wiedzą i najczęściej dowiadywali się o tym w dość bolesny sposób, a to
      napastowane przez niego kobiety i prowokowani i obrzucani błotem mężczyźni. Nie wiesz to się dowiedz, są wyszukiwarki, nie jest stosowne nazywanie „ bandą” ludzi ( o nich Ci chodzi?), którzy przed hejtem tego skrzywionego się bronią i ujawniają działalność tej osoby.
      Administracja G.zaspała, nie poczyniono odpowiednich kroków w odpowiednim czasie i jest, co jest.

      Usuń
    2. Ja tam wszystko wiem,
      ale nie powiem.
      Pan B. żadnej bandy nie ma,
      która by go wspierała,
      żadnych przyjaciół,
      poza jedną psiapsiółką,
      ale lepiej o tym milczeć,
      bo znów zaatakują.
      Wątek uważam za zamknięty.

      Usuń
  35. Boguś, nie wystarczy swój wygląd opisać,
    należy jeszcze fotę w profil wstrzelić
    i wszyscy będą zadowoleni:)))

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

43 rocznica

 Historia szybko lata przemierza,  43 rocznica zamachu na papieża. Czas ucieka, wieczność czeka. Dzisiejszy człowiek, nie dowierza. W Wadowi...