Moja lista blogów

wtorek, 2 stycznia 2024

Kac

 Wypróbowany sposób na kaca
-powietrze z pompki od materaca.
Potem po szklanie
i na rusztowanie,
bo bardzo pomaga również praca.

 

Trudno było zrobić zdjęcie fajerwerków.

Jak sie dobrze przyjrzeć, to papież ze ściany w oknie się odbija.


 *

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 2 stycznia

    Zwracanie się do alkoholika po uczucia i wsparcie jest jak pójście po chleb do sklepu z narzędziami. Być może szukamy „dobrego” rodzica, który by się nami opiekował i wspierał nasze uczucia, lub „kochającego” małżonka dodającego otuchy i obejmującego nas, gdy się czegoś obawiamy, albo „troskliwego” dziecka, które będzie umiało się właściwie zachować, gdy będziemy chorzy lub czymś przytłoczeni. Kiedy kochana osoba nie będzie odpowiadała na nasze oczekiwania, będziemy czuć się zawiedzeni, choć to są nasze oczekiwania, a nie jej. Miłość może być okazywana na wiele sposobów, a ci, którzy cierpią z powodu alkoholizmu, nie potrafią wyrażać jej tak, jak by chcieli. Lecz możemy próbować rozpoznawać miłość, która może objawić się w dowolnej formie i w dowolnym czasie. Jeśli nie jest okazywana, nie musimy czuć się zdeprymowani; większość z nas znalazła niezawodne źródło miłości w Al-Anon. Przy wsparciu i zachęcie innych uczymy się traktować nasze potrzeby jako ważne i właściwe, a samych siebie – tak, jak na to zasługujemy.

Przypomnienie na dziś

    Dziś alkoholik może być lub nie być zdolny do dania nam tego, czego pragniemy. Żadna osoba nie będzie nam dawała zawsze wszystkiego, czego zażądamy. Kiedy przestaniemy upierać się, że nasze potrzeby mają być zaspokojone zgodnie z naszą wolą, możemy odkryć, że miłość i wsparcie, jakich potrzebujemy, są na wyciągnięcie ręki.

„W Al-Anon odkrywam w sobie siłę do znalezienia nowego spojrzenia na pozornie beznadziejną sytuację. Uczę się, że mam używać tej siły nie po to, by zmieniać alkoholika, wobec którego jestem bezsilny, lecz by przezwyciężać własne myślenie i nastawienie”.

Dzień po dniu w Al-Anon 

 https://codzienne-motywacje.pl/odwaga_do_zmian.php

~~~~ 

Wszystko się przejadło, kiełbasa w sosie chrzanowym, surówka z kapusty

43 komentarze:

  1. Gotowy przepis na odnowę człowieka,
    i Bogdan się porady doczekał.
    Choć na kacu bycie to u niego norma,
    ciekawe, jaka jest jego dzisiejsza forma!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdrowie na budowie...
    Praca najlepszym antidotum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Energetyczna piosenka mobilizuje do roboty👷🏼‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=fpYNZC6HaK0

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=rpat4OabUL0

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.youtube.com/watch?v=uJYRk03XBY8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=zGrPgh-NtcM

      Usuń
    2. Jak mi stanął tak mi stoi,
      obraz twój w oczach moich...:)))
      O czym myślę o czym marzę,
      nie odpowiem, ale zdradzę i się nie wstydzę,
      by odważny Max fotę wkleił.:)))

      Usuń
    3. Ja Ciebie też Urszulka🌺

      Usuń
  7. Nie wiem czy napisać tu wypada,
    żeby nie wyjść na totalnego luzaka.
    Z seksem problemu nie mam,
    stoi też mi, a to zaleta, nie wada.
    Nie tylko obraz, ale i myśl świta taka,
    wysłać fotę, czy nie wysłać?
    Bo pokrętna z Ciebie jest kobita,
    Bogusiowi zaraz się podliżesz,
    a ten z zazdrości jadem tryśnie.
    Może Basię uraczę, niech oceni,
    bo jestem pewny...czar nie pryśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dzień Amerykanin wisi na tym blogu. Erotoman gawędziarz 🤣🤣🤣

      Usuń
    2. Osiłek wyszedł na żer? 😉

      Usuń
    3. Ja w Sylwka prosić chciałam o wklejenie piosenki, ale potem sierżanty parkiet zajęły i już nie było okazji 😉

      Usuń
    4. Śmie wątpić. Organ nie używany zanika. Kiedy ty to uprawiasz?Ludzie to mają bujną fantazję🤣 Max2 stycznia 2024 15:50
      Nie wiem czy napisać tu wypada,
      żeby nie wyjść na totalnego luzaka.
      Z seksem problemu nie mam,
      stoi też mi, a to zaleta, nie wada.
      Nie tylko obraz, ale i myśl świta taka,
      wysłać fotę, czy nie wysłać?
      Bo pokrętna z Ciebie jest kobita,
      Bogusiowi zaraz się podliżesz,
      a ten z zazdrości jadem tryśnie.
      Może Basię uraczę, niech oceni,
      bo jestem pewny...czar nie pryśnie

      Usuń
    5. Max, Kombinujesz zawsze jak koń pod górkę.
      Na priv można przysłać,
      Bogdan to zrobił.
      nigdzie nie udostępniam.
      Ale pewnie sam siebie się wstydzisz.
      Nie muszę Cie widzieć.
      Obejdzie się.
      Na facetów tu nie lecę, przecież.
      Mój osobisty, bardzo atrakcyjny, jest.

      Usuń
    6. Wrzuci Ci falsyfikata. Nie raz tak robił. Dla Zbyszka nie ma problemu. Prześle Ci cudze zdjęcie z wysp kanaryjskich. W czym ma problem. Jak nie będziesz miała porównania.

      Usuń
    7. Chcę Wam oszczędzić byście nie wpadli w kompleksy, inny świat, inne życie. By wysłać swoje zdjęcie to muszę mieć do kogoś zaufanie. Jedyną osobą jest Basia, ale ona nie jest tym zainteresowana. Was będzie zżerać ciekawość i tak musi pozostać, niestety.

      Usuń
    8. Brzuch mnie rozbolał ze śmiechu:)))
      Powiem brzydko, jaki zarozumiały dupek:)))

      Usuń
    9. I rzeczywiście on tu wisi cały dzień,
      taki internetowy leń.
      A innym nieróbstwo wypomina.
      Wiadomo, że w internecie pełno takich dziwnych ludzi.
      Samotny, to mu szajba odbija.
      Dorabia sobie fantazje do swego marnego,
      pustego żywota.
      "Szukajcie prawdy, a ona was wyzwoli"

      Nie wiem czy jutro wpis zrobię.
      komu i po co?
      Odechciewa mi się, muszę od tego
      odrobinę odpocząć.
      Zresztą zapowiadałam,
      że nie będzie wpisu codziennie.

      Usuń
    10. Pokażesz swoją fotkę?
      Bogdan mówi, że dasz falsyfikata. No to co, najwyżej zobaczę, kogo sobie wybrałeś na swoją fejskę i czy będzie w naszym tu klubowym 2- osobowym guście.

      Usuń
    11. Mnie też się podobają różne gracje... Którą bym sobie wybrała do reprezentacji...?

      Usuń
    12. Zapewniam Cię Urszulka że trochę osób czyta. Zbysiu nie potrafi jednej rzeczy pojąć. Gdyby się inaczej zachowywał. Ale nie potrafi. Oszukuje, kłamie, ośmiesza i nie tylko mnie. Nawet swoich znajomych z jego regionalnego forum. To już trwa od roku. Ile wyprodukował nicków na forum 50, choć wtedy nie miał bana. Nie chcę tu pisać jakiś szczególnych tematów i go ośmieszać, ale odwalał takie numery że głowa mała. Z forów prywatnych wylatywal szybko. Nie potrafi się zmienić i tyle . Dobrej nocy Urszulka.

      Usuń
    13. Max, Musi tu swoje przejść, jakieś otrzęsiny.
      Chce tu być, musi się dostosować.
      Ustawia się na wyższej pozycji i poniża nas 3, troje,
      gdyż więcej nikogo tu nie ma.
      Nie mam możliwości blokady pojedynczego nicka,
      i nie lubię nikogo wykluczać.

      Usuń
    14. Tak sporo jest obserwujących, widać po statystykach.

      Usuń
    15. Twoje rozkojarzenie jażni ma swoje granice. Musisz więcej nawrzucać bluzgów. Urszulka ma alternatywę ty nie masz żadnej. Nie zmienisz się bo tacy ludzie się nie zmieniają, jedynie na gorsze. Amen.

      Usuń
  8. https://www.youtube.com/watch?v=Aq5aFtKsdZY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=0zXOiD8y-xk

      Usuń
    2. Rozumiem, że chodzi o sylwetkę a nie piosenkę:)))
      A ja mam coś dla tych,
      co nie chcieli się ożenić, fajne wytłumaczenie.
      https://www.youtube.com/watch?v=EIJ9dt9o-VU

      Usuń
    3. https://www.youtube.com/watch?v=0Ls9aRYy5Rs

      Usuń
    4. https://www.youtube.com/watch?v=krvPfaUeqXw

      Usuń
    5. Jakie prawdziwe słowa w ustach Maxa,
      tym razem w wykonaniu Clasic:
      https://www.youtube.com/watch?v=GNm38YlM8_c

      Usuń
    6. https://www.youtube.com/watch?v=70bNw1mUhPA

      Usuń
  9. Szkoda waszych wypocin, nic nie wnoszą do życia, z was tacy niereformowalni ludzie, zakompleksieni w codziennym życiu...
    https://www.youtube.com/watch?v=oHLK6Y2vsac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko się zdarza, że solistą jest perkusista🤔
      Goodbye Max🙋🏻‍♀️

      Usuń
    2. Myślisz że pójdzie. Próżne nadzieje. Kto mu dał prawo oceny ludzi. Wszytko wynika z obserwacji na necie. Jest taka garstka ludzi co wie więcej niż ty sam. Zaczynają to od włączenia kompa. Daj mu Basia namiary na priv jak to robią normalni ludzie i można wtedy sobie gruchać do woli. Ale gościu jedynie jest mocny w gębie.

      Usuń
  10. No jakież piękne to z waszej strony panowie,
    to z waszej strony tu mieć!
    Zawsze cnotką byłam,
    a na starość ona mi się odpłaciła.
    Dzięki, po latach, moi panowie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sex jest przereklamowany,
    ale prawdziwe wspomnienia są.
    Nie wiem Antoni, jak mnie odnalazłeś
    i tyle wspomnień z liceum mamy.
    Na 5 czerwca jestem gotowa,
    by tam resztki z liceum świętować.
    Wybacz, że życzeń tobie nie złożyłam,
    ale na fabebooku, zawsze mnie masz.
    ale przecież na bieżąco mnie masz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O co w tym wszystkim chodzi?
      Przecież wiadomo, że na szali wszystko co mam,
      położyłam, swój wizerunek i swoje nazwisko po mężu.

      Usuń
    2. Przestałam to wszystko kontrolować,
      nie jestem w stanie,
      tego wszystkiego czytać
      i na każdy komentarz, odpowiadać.
      Dziś nowe się mi życie przydarzyło,
      nowy wątek założyłam,
      ale życie, jak wiadomo, nieprzewidywalne jest.

      Usuń
  12. Czego ty , Maksiu,
    od mojego bloga oczekujesz?
    Bym twoje oczekiwania spełniała
    i tobie dogadzała?

    OdpowiedzUsuń
  13. Max, Ciągle do mnie z pretensjami tu przychodzi,
    tak jakbym na jego usługach była.
    A siedź sobie tam w Ameryce,
    załóż własnego bloga,
    będziemy podziwiać,
    jakie tam wspaniałe życie masz,
    nie to co u nas,
    ciemnogród!

    OdpowiedzUsuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...