Moja lista blogów

poniedziałek, 15 stycznia 2024

Nie zamartwiaj się

 

Pewna pani tam gdzie stary las,

zamartwiała się na zapas.

Tak nie da się żyć,

zacznij inną być.

Nie można biec w zaspach po pas.

Stanisława Celińska przebija swoim wykonaniem "Uśmiechnij się",

wszelkie don't worry by happy😂



 



*

Odwaga do Zmian

Dzień po dniu w Al-Anon II

na dzień: 15 stycznia

    Niedawno dowiedziałam się o kryzysie w życiu kochanego przeze mnie alkoholika. Dzisiaj, kiedy starałam się pracować, odnalazłam siebie zapadniętą w swoim krześle, rozproszoną i pogrążoną w depresji. Wkrótce myśli o pracy odpłynęły, byłam zajęta projektowaniem strasznych skutków kryzysu osoby kochanej przeze mnie i obawianiem się, w jaki sposób konsekwencje tego mogą mnie dotknąć. Hasło „Dzień po dniu”, przypomniało mi, że niezależnie od tego, jak się boję, nie wiem, co przyniesie jutro. Dlaczego wybiegam w przyszłość? Być może nie pozwalam wypłynąć moim uczuciom. Część mnie martwi się o przyszłość, licząc, że przez martwienie się na zapas będzie łatwiej poradzić sobie ze złymi wiadomościami, gdy nadejdą. Lecz martwienie się nie uchroni mnie przed przyszłością. Powstrzyma mnie od życia tu i teraz.

Przypomnienie na dziś

    Nie potrzebuję badać, jak się będę czuł po czymś, co może się zdarzyć w przyszłości. Obecnie nie wiem, jak będę się czuł, a to „coś” może się nigdy nie wydarzyć. Kiedy więc czuję, że opuszczam teraźniejszość, przypominam sobie, że przyszłość nie jest problemem dzisiejszego dnia.

„Martwienie się nigdy nie okradnie jutra ze smutku; tylko nadwątli siły dzisiejszego dnia”.

Archibald Cronin

~~~~

Gołąbki z kaszą gryczana, małym dodatkiem mięsa, sosem grzybowym, mandarynki

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jestem tu uzależniona od medytacji i to one wyznaczają ostatnio trend. Widocznie przez różne stopnie pogody ducha trzeba przejść.

      Usuń
  2. Tak na tą chwilę i na szybko :)
    https://www.youtube.com/watch?v=TiCxqhu9cio

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońca nawet trochę dziś jest,
    ale niech tak mocno nie świeci,
    gdyż stopi piękny śnieg,
    którego ostatnio, tak mało jest.:)))
    Piosenki brzmienie mocne fest:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko patrzeć, słuchać
      i pełnymi garściami go jeść:)))
      Trupa by ożywił.:)))
      Rzut gitarą, wulkan energii!
      Pozostali tez nieźle, energia tryskają.
      A tłum, nie chciałabym tam być,
      zadeptali by mnie:)))

      Usuń
    2. Przed chwilą doczytałam, że dziś Blue Monday
      a mnie jakoś to ominęło.
      Jednak w niedzielę tu smutno było,
      tak, że w sumie wyprzedziłam.
      Lepiej na smutno, poniedziałku nie zaczynać.

      Usuń
  4. "...Nadal jest mi to bardzo trudno
    aby powiedzieć to, co muszę powiedzieć.
    Ale jestem pewien, że mi powiesz
    jak właśnie powinienem się dzisiaj czuć..."

    https://www.youtube.com/watch?v=MlPr8Zt4StQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ci co byli przede mną Żyli z powołaniem Od przeszłości aż do spełnienia I nigdy więcej nie zrezygnują A ja wciąż mam problem By powiedzieć to co muszę Ale jestem prawie pewien, że ty mi powiesz Jak powinienem się dziś czuć Widzę statek w porcie Mogę i będę posłuszny ale gdybym nie był na twoje nieszczęście Byłbym dziś boską osobą I myślałem, że się myliłem Myślałem, że słyszałem twe słowa Powiedz mi jak się czuję Powiedz mi teraz, jak powinienem się czuć Teraz stoję tu i czekam Myślałem, że kazałem ci mnie zostawić Gdy szedłem na plażę Powiedz mi, jak to jest Kiedy twoje serce staje się zimne serce zamarza, serce zamarza, serce zamarza"

      Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,new_order,blue_monday.html

      Będziemy słowami piosenek, dialogi prowadzić?
      Piękne i smutne słowa.
      Masz się dobrze czuć, dziękuję za piosenki, które wklejasz.
      Ja w ten sposób ciekawy rock poznaję.
      Ot taka internetowa znajomość,
      zapewne nigdy się w rzeczywistości nie spotkamy,
      każdy ma swoje życie, swoje sprawy
      ale zawsze warto rozmawiać i nie być samym.:)))

      Usuń


Proszę trzymać się tematu wpisu.

Szymborska

  Raz babie z okolic Przeworska,  ukazała się Wisława Szymborska:  "Rzuć swoim kaloszem,   po same Karkonosze,  pisz, będziesz now...